سه شنبه , ۱۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

توئیت جالب وحید یامین پور درباره برجام + عکس

 پس از گذشت دو سال از شروع برجام ، یکی از مهم ترین مباحث سیاسی و بین المللی کشور است. وحید یامین پور درباره برجام توئیت جالبی منتشر کرده است.

توییت جالب وحید یامین پور در خصوص روند برجام + عکسبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  برجام (برنامه جامع اقدام مشترک)، پس از حدود ۲۰ ماه مذاکرات پیوسته میان چندین کشور، سرانجام در تیرماه ۹۴  تحت عنوان توافق هسته‌ای لوزان امضا شد؛ توافقی بین‌المللی که دو طرف قراداد را به حرکت در مسیر تعیین شده و حفظ چهارچوب‌های هسته‌ای در نظر گرفته شده ملزم می‌کرد.

حالا پس از دو سال و آنچه در این مدت بر جسم و روح  برجام گذشت،  واقعیت‌ها از اتفاقاتی جدید  حکایت دارد؛ تغییر مسیر آهسته یکی از طرفین از اهداف تعیین شده در مقابل پایبندی همیشگی ایران بر مفاد ذکرشده و حالا هم زمزهه‌های برخی سیاستمداران طرف مقابل مبنی بر خروج از  این توافق هسته‌ای!

در این بین، سخنان رهبری در همان ابتدای امر مبنی بر غیر قابل اطمینان بودن طرف مقابل در هر لباس و منصبی که باشد، این روزها بیش از پیش خودنمایی می‌کند، حال باید دید مردان هسته‌ای ایران در نهایت با تناقضات آشکار طرف مقابل چه برخوردی می‌کنند و سرانجام برجام چه خواهد شد.

وحید یامین‌پور، فعال سیاسی و مجری برنامه جهان آرا، در صفحه توییتر خود اشاره جالبی به بدعهدی طرف مقابل کرده و با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم، برجام را از زاویه دیگری  نقد کرده است.

وحید یامین پور

 

توئیت جالب وحید یامین پور درباره برجام

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *