پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تنبیه هولناک مادر قزوینی برای دختر کوچولو +عکس

مادری برای تنبیه دختر ۶ ساله‌اش کلید خانه را در سر وی فرو برد و حادثه آفرید. حادثه زمانی رخ داد که مادر این کودک برای تنبیه دختر ۶ ساله اش، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفت.

http://www.ion.ir/content/modulefile/file/1076695.jpg?width=800&height=600&bgcolor=eee

بار دیگر یک تنبیه هولناک و تلخ دختربچه ۶ ساله را روانه بیمارستان کرد. این‌بار مادری عصبانی برای تنبیه‌کردن دختربچه‌اش کار خطرناکی کرد. او که از شیطنت‌های فرزند خردسالش خسته شده بود، دسته کلیدی را به سمت دخترش پرتاب کرد و کلید داخل سر دختربچه فرو رفت. اقدام وحشتناک این مادر به بافت مغزی بچه صدمه زد و این دختر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. روز جمعه، هفتم تیرماه، بود که این اتفاق در قزوین رخ داد. آن روز گزارشی از بیمارستان شهید رجایی به اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین داده شد. بر اساس این گزارش، دختربچه‌ای با فرورفتن کلید در سرش به‌شدت مصدوم شده بود. تیم اورژانس اجتماعی نیز بلافاصله در محل بیمارستان حضور یافت و با بررسی کامل حادثه پیگیر خدمات‌ درمانی، مشاوره و مددکاری شد. این دختر که حال خوبی نداشت، بلافاصله توسط جراحان این مرکز تحت درمان جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت. خیلی زود دستگاه قضائی نیز در جریان این ماجرا قرار گرفت و پیگیری‌های خود را آغاز کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این دختر از سوی مادرش تنبیه شده و چنین بلایی سرش آمده است.
پدر این کودک که به‌شدت شوکه شده بود، در تحقیقات پلیسی گفت: «اصلا باورم نمی‌شود که همسرم چنین کاری کرده باشد. او تا به حال هیچ‌وقت دست روی فرزندانمان بلند نکرده بود. ما به‌جز این دختر ۶ ساله، یک پسر چند ماهه هم داریم و همسرم تاکنون آنها را چنین تنبیهی نکرده بود؛ می‌دانم که این‌ یک‌بار هم دقیقا نمی‌دانست چه چیزی را به سمت فرزندمان پرتاب می‌کند. همسرم ناراحتی جدی روانی ندارد اما چندبار به علت ناراحتی و سردرد به متخصص اعصاب و روان مراجعه کرده است؛ فقط همین. او هیچ بیماری روانی ندارد.»
در ادامه نیلوفر ابوطالبی، مسئول مرکز اورژانس اجتماعی قزوین، درباره جزییات این ماجرا به خبرنگار «شهروند» گفت: «طبق تحقیقات ما، آن روز این دختر و پسر به همراه مادر و خاله‌شان در خانه بودند و پدر حضور نداشت. گویا این بچه شیطنت می‌کند و مادر هم عصبانی می‌شود. او خانه را به هم می‌ریزد و مادرش وقتی می‌گوید که وسایلش را مرتب کند، این کار را انجام نمی‌دهد. شیطنت‌های این بچه درنهایت باعث می‌شود که مادرش دسته کلیدی را به سمت او پرتاب کند که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در حال حاضر حال عمومی این بچه خوب است و با تیم اورژانس اجتماعی هم صحبت کرده است؛ این دختربچه تمام جزییات این ماجرا را تأیید کرده است. مادرش هم بالای سر او است و دستگاه قضائی ماجرا را پیگیری می‌کند. در حال حاضر مادر این دختر، به‌شدت نادم و پشیمان است و می‌گوید که اصلا فکرش را نمی‌کرده که چنین بلایی سر کودکش بیاید. پدر دختر هم اشتباه همسرش را قبول دارد ولی شکایتی از او ندارد. فعلا هم این دختربچه تحت نظر پزشکان است.»
همچنین دکتر منوچهر مهرام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای بررسی بیشتر با عیادت از بیمار موضوع را پیگیری کرد و در این‌باره گفت: «مادر این کودک برای تنبیه او، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفته است. کودک بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی توسط جراحان این مرکز زیر درمان جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت. از همان روز پذیرش بیمار این موضوع با اورژانس اجتماعی بهزیستی در میان گذاشته شده و با دادستانی هم در این خصوص مکاتبه خواهد شد.»
او با اظهار تأسف از چنین حوادث آزاردهنده‌ای که هرازگاهی در گوشه و کنار کشور توسط والدین و نزدیکان کودکان اتفاق می‌افتد، خواستار ورود جدی دستگاه قضائی به این موارد برای صیانت از حقوق کودکان شد. منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین هم در پی انتشار خبر اقدام خشونت‌آمیز این مادر، واکنش نشان داد و در این‌باره گفت: «به مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مدیرکل امور بانوان و استانداری قزوین هم مأموریت داده شده تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.»

 

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. خوب بی چاره ها کدوم کلید با چه سرعتی باید بره که درون سر فرو بره چرندیاته این چیز ها رو نبینین بعد اون عکس بالا عکس سر یه بچه ۶ ساله دختر ها سر عمر خدا حافظتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *