سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

تنبیه هولناک دو دختر و پسر خردسال توسط پدر شرور! +عکس

پدر سنگدلی که دو دختر و پسر خردسالش را به علت شیطنت در حیاط خانه به شکلی عجیب مورد تنبیه قرار داده بود توسط پلیس ترکیه دستگیر شد. در این اتفاق عجیب که در منطقه “عثمانیه” در جنوب ترکیه رخ داد این مرد که هویتش ” محموت‌ای ” اعلام شده دو کودک خردسال خود را با طناب به دیوار فلزی اطراف خانه اش بسته بود.

ساکنان محلی با دیدن دختر ۳ ساله و پسر ۵ ساله‌ای که با طناب به مدت ۱ ساعت به دیوار فلزی بسته شده بودند دچار شوک و حیرت شدند. آن‌ها بلافاصله با پلیس محلی ترکیه تماس گرفتند و آن‌ها را در جریان این حادثه قرار دادند.

در ویدئویی که منتشر شده است پلیس ترکیه را که با چاقو در حال بریدن طناب‌ها و باز کردن دست این دو کودک است نشان می‌دهد. آن‌ها پس از باز شدن دستشان نفس راحتی کشیده و از دیوار فلزی دور می‌شوند. پلیس بلافاصله با یک آمبولانس این دو کودک را برای انجام چک آپ به بیمارستان منتقل و همچنین پدر آن‌ها را نیز بازداشت کرد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی ترکیه با واکنش کاربران همراه بود و برخی از آن‌ها با درج کامنت‌هایی خشم خود را از این اقدام غیرانسانی مرد شرور ابراز کردند. کاربری در کامنتی نوشت: ” هیچ واژه‌ای نمی‌تواند میزان قساوت و سنگدلی چنین آدم‌هایی را توصیف کند اگر شما چنین آدم بی خودی را آزاد بگذارید هیچ وجدانی ندارید. ” کاربر دیگری نوشت: ” احتمالا پدر این مرد نیز در دوران کودکی اقدام به بستن او می‌کرده و او نیز به دلیل این روش تربیت نادرست اقدام به تکرار آن کرده است. “

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *