پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی +عکس

مجله انلاین دوستان : نعیمه اشراقی از فعالان اصلاح‌طلب در یک گروه بیش از ۱۰۰ نفره در شبکه اجتماعی “وایبر” ضمن تمسخر یکی از احکام اسلامی نوشت: حکم پیامبر اسلام بی‌ حکمت نیست، چراکه اگر مردی ۴ زن داشته باشد، هووها می‌توانند باهم پاسور بازی کنند.

نعیمه اشراقی که نوه امام راحل نیز محسوب می‌شود، در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!

در این گروه در شبکه اجتماعی وایبر که نعیمه اشراقی در آن عضویت دارد و این مطالب را در آن منتشر کرده است، بیش از ۱۰۰ نفر عضو هستند که اکثریت آنها را خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های مختلف تشکیل می‌دهد.

پیش‌تر نیز مطالبی منسوب به نعیمه اشراقی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شده بود که حاوی مطالب سخیف و وهن‌آمیز درباره امام راحل و خانواده معظم شهدا بود؛ مطالبی که مورد اعتراض شدید اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و موجب شد نعیمه اشراقی صفحه خود در این شبکه اجتماعی را تعطیل کند.

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی +عکس
تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی +عکس
تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی +عکس
تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی +عکستمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی +عکس

نعیمه اشراقی : قصد توهین به پیامبر(ص) نداشتم؛ عذرخواهی می‌کنم
پس از انتشار خبری با عنوان تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی، وی در تماسی با تسنیم با ادای توضیحاتی گفت: من کسی نیستم که بخواهم یا بتوانم به پیامبر اسلام (ص) توهین کنم. حرمت نگهداشتنن برای پیامبر اسلام(ص) بر هر انسانی واجب است.
وی تاکید کرد: شخصیتی بزرگتر از پیامبر اسلام(ص) در تاریخ وجود نداشته است. من اصلاً قصدی برای تمسخر نداشتم و اگر چنین برداشتی از نوشته من شده است، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.
بنا به درخواست‌های مکرر نعیمه اشراقی و پس از عذرخواهی رسمی وی، خبر خود با عنوان “تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی” را از خروجی حذف کرد.
منبع:تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *