شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تلویزیون های ۴K داخلی را بهتر بشناسیم

تلویزیون ۴K داخلی از محصولات بسیار جذاب در لوازم خانگی است که کیفیت تصاویر آن ۴ برابر بیشتر از نسخه قدیم خود یعنی FHD می‌باشد. اگر شما هم نیاز به راهنمای خرید تلویزیون ۴K دارید و یا می خواهید با این دستگاه ها بیشتر آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در ادامه به معرفی این نوع تلویزیون ها می پردازیم و شما را با بهترین برندها برای تهیه آنها آشنا می کنیم.

تلویزیون های 4K داخلی را بهتر بشناسیم

معرفی تلویزیون ۴K داخلی

یکی از جدیدترین دستاوردهای بشر در زمینه ساخت نمایشگرها، تلویزیون ۴K داخلی است که کیفیت فوق العاده جذابی را ارائه می کند. منظور از تلویزیون های ۴K، دستگاه هایی هستند که همانند نام خود، از کیفیت و وضوح ۴K با رزولوشن ۳۸۴۰ (افقی) در ۲۱۶۰ (عمودی) پشتیبانی می کنند. این نوع از دستگاه ها دارای ۸.۳ میلیون پیکسل بوده و به همین خاطر قادرند فریم های تصاویر را در بهترین و دقیق ترین حالت خود نمایش می دهند.
عبارت ۴K به معنای رزولوشن ۴۰۰۰ پیکسل در حالت افقی آن است که به همین خاطر این چنین نام گذاری می شود. شما کاربران می توانید این نوع تلویزیون ها را با نام دیگری همچون UHD یا Ultra High Definition نیز در بازار مشاهده کنید. افزایش وضوح در چنین دستگاه هایی به شما این توانایی را می دهد تا بتوانید جزئیات بیشتری را مشاهده کنید. این دستگاه ها رنج دینامیکی بالا (HDR) را به مخاطبان خود ارائه می کنند. در نتیجه طیف بیشتری از کنتراست ها و رنگ ها با نرخ تازه سازی بیشتری برای تان ارائه می گردد. در نتیجه اگر به دنبال تجربه مشاهده نرم تر تصاویر، با کیفیت بالا و نزدیک تر به دنیای واقعی هستید، باید این لوازم خانگی را تهیه کنید.
قابل ذکر است که دستیابی به چنین کیفیتی از سال ۲۰۰۵ با طراحی اولین تلویزیون ۴K امکان پذیر شده است. اکنون با گذشت ۱۵ سال، ساخت چنین دستگاه هایی در داخل کشور با انواع مختلف قابل انجام می باشد. به عنوان مثال شما می توانید برای تهیه این دستگاه ها از برندهای داخلی مثل Daewoo با مشاهده قیمت تلویزیون دوو اقدام کنید. در ادامه با ما باشید تا بیشتر راجع به برندهای تولید کننده تلویزیون ۴K داخلی صحبت کنیم.

تلویزیون های 4K داخلی را بهتر بشناسیم

آشنایی با تلویزیون ۴K داخلی

بهترین برندها برای خرید تلویزیون ۴K داخلی

در رابطه با بهترین برندهایی که می توانید برای تهیه تلویزیون ۴K داخلی از طریق آنها اقدام کنید می توان گفت:
⦁ دوو: یکی از برندهایی که در گذشته متعلق به یک شرکت کره ای بوده است، دوو نام دارد. این نام تجاری که اکنون به صورت داخلی فعالیت می کند، سازنده انواع لوازم خانگی محبوب و پرطرفداری است که می توانید از طریق آن برای خرید تلویزیون ۴K داخلی نیز اقدام کنید. محصولات این برند می توانند در مدل های ۴کی خود، دارای تکنولوژی های روز مانند فناوری صدای دالبی، سیستم عامل اندرویدی، حافظه داخلی و غیره باشند.
⦁ جی پلاس: از برندهای داخلی که زمانی نمایندگی الجی در ایران بوده است، می توان به جی پلاس اشاره کرد. این برند اکنون در زمینه تولید و طراحی تلویزیون های ۴کی داخلی فعالیت می کند و می توانید از این نام تجاری نیز برای تهیه لوازم خانگی خود استفاده کنید.
⦁ ایکس ویژن: برند دیگری که می توانید برای تهیه آن اقدام کنید، X-Vision نام دارد. این کمپانی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ شروع کرده است و اکنون انواع مختلف لوازم خانگی اعم از مانیتور، تلویزیون، ماشین لباسشویی و نیز یخچال را تولید می کند.
⦁ اسنوا: اسنوا از آن شرکت های تولید کننده لوازم خانگی داخلی و نام آشنا است که محصولات مختلفی ارائه می کند. یکی از این کالاها، تلویزیون های ۴K داخلی هستند. شما می توانید برای کسب آگاهی از ⦁ قیمت تلویزیون اسنوا از فروشگاه انتخاب سنتر اقدام کنید.‌

تلویزیون های 4K داخلی را بهتر بشناسیم

آشنایی با بهترین برندهای تلویزیون UHD 4K داخلی

پرسش های متداول

در انتها می خواهیم به پرسش های متداول شما کاربران راجع به تلویزیون ۴K داخلی بپردازیم که عبارتند از:
⦁ چه برندهایی برای تهیه تلویزیون ۴کی داخلی بهترین انتخاب هستند؟
در این رابطه داخل مقاله چند پیشنهاد را بیان کردیم که مخاطبان می توانند آنها را مشاهده کنند. با این وجود می توان به برندهایی نظیر دوو، جی پلاس و نیز اسنوا یا ایکس ویژن اشاره کرد. شما کاربران می توانید برای مشاهده قیمت تلویزیون جی پلاس و سایر برندهای قدرتمند ایرانی، از وب سایت اینترنتی entekhabcenter.com اقدام کنید.
⦁ چه نکاتی را در تهیه تلویزیون ۴کی داخلی درنظر بگیریم؟
از جمله نکات مهم در این بخش می توان به انتخاب برند باکیفیت، گارانتی محصول، کیفیت و اصالت کالا اشاره کرد.
⦁ چگونه می توانیم برای پیدا کردن قیمت بهترین تلویزیون ۴K ایرانی اقدام کنیم؟
فرقی ندارد برای تهیه این تلویزیون ها اقدام می کنید یا می خواهید قیمت آنها را چک کنید. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با ۴ شعبه حضوری در استان تهران، می تواند برای پاسخگویی به شما عزیزان کمک کند. کاربران می توانند برای تهیه انواع لوازم خانگی ایرانی از این فروشگاه با امکان ارسال “فوق سریع” برای تهران و شهرستان ها اقدام کنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *