چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تلاش برای درمان فیل مرد چینی +تصاویر

پزشکان تمام تلاش خود را برای بهبود و مداوای فیل مرد چینی بسته اند. این مرد به دلیل عارضه ی بسیار بزرگی که بر روی صورت خود دارد به شدت رنج می برد.

این مرد که در شهر چنچوی چین به دنیا امده است، با یکی از بدترین عارضه های پوستی دست و پنجه نرم می کند.
یک مرد چینی که به «فیل‌مرد» مشهور شده، با تلاشی ستودنی برای زنده ماندن، پنج بار صورت خود را به تیغ جراحان سپرده تا آنچه گمان می‌رود بزرگترین زائده گوشتی در چهره یک انسان باشد، از چهره‌اش خارج شود.

جام جم آنلاین:  اگرچه این مرد چینی همه تلاش خود را به کار بسته تا زندگی طبیعی داشته باشد، لیکن وجود این زائده بزرگ، به او چهره‌ای فیل شکل داده و مانع روال طبیعی زندگی او شده است. از هوانگ شوانکی به دلیل شباهت چهره‌اش به فیل، با نام فیل‌مرد یاد می‌شود.

هوانگ شوانکی در شهر چنچو در استان هونان در وسط چین به دنیا آمد و دچار یکی از بدترین نمونه‌های شناخته شده از بیماری سندروم فون رکلینگهاوزن شد.

علیرغم اینکه مقدار زیادی از این توده زائد از چهره او خارج شده است، لیکن آنچه کماکان در چهره او مانده، حدود ۱۵ کیلوگرم وزن دارد.

www.dustaan.com-dustaan.com-%image_alt%
www.dustaan.com-dustaan.com-%image_alt%
www.dustaan.com-dustaan.com-%image_alt%

سندروم فون رکلینگهاوزن یا نوروفیبروماتوز یک اختلال ژنتیکی ارثی و یک بیماری جلدی عصبی است.

نوروفیبروماتوز در اثر جهش در ژن تولیدکننده نوروفیبرومین است که سبب ایجاد تومور می شود. این بیماری معمولاً خود را تا سن ده سالگی کودک نشان می‌دهد.

شیوع آن از هر ۴۰۰۰ هزار انسان یک نفر می باشد البته با شدتهای مختلف از تقریباً بی علامت که فقط لکه پوستی دارند تا بیماری شدید.

این بیماری به دنبال تحقیقات فریدریک دنیل هاوزن پاتولوژیست آلمانی به این نام خوانده شد.

از آنجا که والدین فیل‌مرد توان پرداخت هزینه‌های درمان او را نداشته و پزشکان نیز در جراحی صورت او تردید داشتند، بیماری هوانگ شوانکی به مدت ۳۰ سال بدون درمان رها شد.

او به دلیل اوضاع نابسامان در گذشته قصد خودکشی داشت. فیل‌مرد به دلیل تغییرات شدید چهره، به سختی غذا می‌خورد و به سختی می‌خوابد.

در سال ۲۰۰۷ برخی رسانه‌های محلی با به راه‌انداختن کمپینی، تلاش کردند هزینه‌های درمانی فیل‌مرد را جمع‌آوری کنند.

اینک او پس از چند عمل جراحی اوضاع مناسب‌تری دارد و تلاش کرده با تغذیه مناسب و همچنین خجالت نکشیدن از مردم، زندگی طبیعی خود را از سر بگیرد.

هوانگ شوانکی در ۲۹ دسامبر ۱۹۷۷ به دنیا آمد و پدرش به ماکارونی فروشی مشغول است. هوانگ دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *