پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تلاش‌ ها برای عزل ترامپ سرعت گرفت

در حالی که ترامپ هشدار داد در صورت عزلش بازار و اقتصاد آمریکا فرو می‌پاشد وکیل مدافع رئیس‌جمهور آمریکا از احتمال شورش در ایالات متحده سخن به میان آورد.

https://gdb.rferl.org/146D430E-587A-48B1-9B1A-0F3B9FCD60DC_cx0_cy8_cw0_w1023_r1_s.jpg

در شرایطی که رسانه‌ها از آغاز رایزنی شماری از نمایندگان بارز حزب دموکرات در مجالس نمایندگان و سنای آمریکا برای فراهم کردن عزل دونالد ترامپ خبر داده‌اند تلاش دادگاه آمریکا برای اثبات اتهام دادن حق‌السکوت توسط ترامپ به چند زن گام‌های قابل توجهی را از پیشرفت شاهد بوده است.

به نوشته رسانه‌های عربی بعد از آنکه مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ در رابطه با مسئله دادن حق‌السکوت از طرف ترامپ به این زن‌ها در دادگاه شهادت داد، دادگاه آمریکا به مدیران یک مجله زرد آمریکایی هم مصونیت داد تا در رابطه با مسئله اعطای حق‌السکوت توسط ترامپ به چند مدل آمریکایی برای عدم افشای روابطش با آنها و خریدن سکوتشان در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ شهادت دهند.

دونالد ترامپ هم در واکنش به تنگ‌تر شدن حلقه محاصره تحقیقات، ضمن متهم کردن کوهن به سوءاستفاده از نامش تهدید کرد در صورتی که عزل شود همه مردم آمریکا فقیر خواهند شد. به گزارش سی‌ان‌ان، وی با اشاره به شرایط خوبی که برای اقتصاد آمریکا ایجاد کرده ادعا کرد اگر عزل شود بازار و اقتصاد فروپاشیده و همه مردم آمریکا فقیر می‌شوند.

در همین راستا رودی جولیانی، وکیل فعلی ترامپ هم به شبکه اسکای‌نیوز گفت: مخالفان دلیل کافی برای عزل رئیس‌جمهور ندارند اما اگر این کار صورت پذیرد مردم آمریکا علیه این اقدام دست به شورش خواهند زد/ اعتمادآنلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *