پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تقلید جنجالی همسر رهبر کره شمالی از کیت میدلتون! +عکس

تصاویری از نوع پوشش همسر رهبر کره شمالی در سفر به کشور چین منتشر شده است، که گفته می شود، به تقلید از کیت میدلتون است!

ایسنا: در تصاویر منتشر شده از سفر اخیر کیم جونگ اون رئیس کره شمالی به پکن، شباهت لباس‌های همسر وی به لباس‌های همسر شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

روزنامه سان در گزارشی نوشت: با وجود شایعاتی که درباره همسر رئیس کره شمالی وجود دارد که او سه فرزند دارد، بسیاری از مسائل مربوط به او از جمله شغل، زندگی، حتی تاریخ عروسی‌اش تقریبا ناشناخته است. با این حال اسرار کمد لباس او کمتر در خفا می‌ماند.

همسر رئیس کره شمالی که گفته می‌شود در گذشته خواننده بوده با الهام از لباس‌های کلاسیک “کیت میدلتون” ۳۶ ساله همسر شاهزاده ویلیام، نوه ملکه انگلیس لباس‌های خود را طراحی کرده و می‌پوشد.

نحوه پوشش و لباس‌های ری سول جو همسر رئیس کره شمالی که در برخی تصاویر مربوط به سفر رئیس کره‌شمالی به چین، در کنار او مشاهده شده، مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته است.

اخیرا کیم جونگ اون در سفری از پیش اعلام‌نشده به پکن سفر کرد.

روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» نوشت ری سول جو برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ در کنار کیم مشاهده شد و بعد از آن، کره‌شمالی رسما اعلام کرد که وی همسر رئیس کره‌شمالی است.

ری سول جو، اعلام کرده است که یک انقلاب مد را در کشور محافظه کار خود آغاز کرده است.

به نظر یک طراح لباس در کره شمالی همسر رئیس کره شمالی سعی می‌کند از طریق شاهزادگان اروپایی خانواده سلطنتی را یادآوری کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *