سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

تعرض گروهی به مجری معروف تلویزیونی +عکس

ماجرا تجاوز عمو و پسرعموهای مجری مشهور آمریکایی رسانه ای شد.

ماجرا از آن قرار است که وقتی اپرا وینفری ۹ سال داشت توسط پسرعموها، عموها و دوستانش مورد تجاوز وحشیانه و گروهی قرار گرفت.

گفتنی است که قربانی، اپرا وینفری جزو یکی از میلیاردترین سیاهپوست های تاریخ شناخته می شود که یکی از تاثیرگذارترین سلبریتی های دنیا است.

وی با وجود ثروت زیادش کودکی بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و اپرا در مصاحبه اش گفت که مادرش یک خدمتکار ساده بوده و وقت و توانایی رسیدگی به اپرا نداشته به همین خاطر وی با مادربزرگش زندگی کرد و پس از چند سال به خانه مادرش بازگشت.

وقتی اپرا ۹ سال داشت، از طرف پسر عموها، عمو و دوستش مورد تجاوز قرار گرفت.او در ۱۴ سالگی به خاطر مشکلاتی که با مادرش داشت از خانه فرار کرد و مدتی بعد باردار شد و نوزاد نارسی به دنیا آورد که خیلی زود از دنیا رفت.

بعد از آن، مادر اپرا او را پیش پدرش فرستاد تا با او زندگی کند. پدر اپرا توانایی پرداخت هزینه های تحصیل دخترش را داشت، به همین دلیل اپرا در ۱۷ سالگی در یک مسابقه ی سخنوری برنده شد و برای تحصیل در رشته ی ارتباطات وارد دانشگاه ایالت تنسی شد. در همان زمان بود که او به عنوان گزارشگر در شبکه ی سی بی اس مشغول به کار شد و در نهایت، تبدیل به یک مجری مشهور تلویزیونی شد.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *