پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ قبل از ظهر به وقت تهران

تعرض بی رحمانه پسر جوان به دختر همسایه

مجله انلاین دوستان : دختر مدرسه ایی که در ماه گذشته در سن ۱۳ سالگی فرزند خود را به دنیا آورد و در پی شکایتی از جنایت کار که یک پسر ۱۹ ساله است خواستار مجازات او به اتهام تجاوز شد.

براساس گزارش پلیس خانواده قربانی ساکن ” بلفاست ” پس از فهمیدن بارداری دخترشان از این موضوع شوکه شدند و از دخترشان که از ترس این موضوع را پنهان نگه داشته بود حمایت کردند تا بتوانند جنایت کار را پیدا و به پلیس تحویل دهند.

اخبارحوادث/ پلیس در ادامه افزود جنایت کار  که به مدت چند سال با دخترک همسایه بود با سواستفاده، اذیت و آزار های روانی دخترک را بازیچه ی هوس های شیطانی خود قرار داد و به او در سن ۱۲ سالگی تعرض کرد به طوری که حالا با به دنیا آوردن فرزندش در سن ۱۳ سالگی جوانترین مادر در ” بریتانیا ” محسوب می شود.

گفتنی است که این قربانی پنجمین مادر جوان ” بریتانیا ” می باشد که قربانی تعرض شدند.

پدر این دختر قربانی در گزارش خود به پلیس گفت: از اینکه دخترم حالش خوب است خدا را شکر می کنم این رابطه می توانست بدتر از این تمام شود و دخترم به اعتیاد به  مواد مخدر کشیده شود و در ادامه گفت: دختران بسیاری را دیده ام که با ترد شدن از خانواده به بزهکاری روی آورده اند.
جنایت کار توسط پلیس بازداشت شد و در حال حاضر در حبس به سر می برد و باید در دادگاهی که به زودی برگزار می شود به اتهام تعرض حاضر شود.

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *