سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تعرض به دختر تهرانی در تاکسی

چندی پیش ساعت ١١ و ۴٠ دقیقه صبح ماموران کلانتری ١۶٠ خزانه در جریان آدم ربایی نافرجام ٢ مرد جوان قرار گرفتند و با حضور در خیابان ابریشم شرقی در منطقه عبدل آباد دو ابلیس را که از سوی صاحب فروشگاه و نیروهایش زمینگیر شده بودند دستگیر کردند.

https://zoomtech.org/wp-content/uploads/2019/05/tajavoz.jpg

تحقیقات در محل نشان از آن داشت که دختر ١٧ ساله زمانیکه سوار بر تاکسی زرد رنگ شده هدف تعرض یکی از متهمان به نام علی قرار گرفته و وقتی راننده تاکسی نیز قصد داشته نیت شومش را به اجرا برساند دختر نوجوان در فرصتی مناسب پا به فرار گذاشته و با درخواست کمک از صاحب فروشگاه موفق به دستگیری آن‌ها شده اند.

بدین ترتیب پرونده تعرض در تاکسی زرد رنگ در شعبه هفتم دادسرای مور جنایی تهران مورد بررسی قرار گرفت و هانیه به بازپرس گفت: ساعت ١٠ شب در منطقه میدان امام حسین (ع) منتظر تاکسی بودم و حتی چند خودروی شخصی نیز که به سمت میدان خراسان می‌رفتند جلوی پایم توقف کردند، اما منتظر ماندم تا سوار بر تاکسی شوم.

وقتی سوار تاکسی شدم مرد میانسال که پشت فرمان بود گفت که ابتدا این مرد جوان را در بزرگراه آهنگ پیاده می‌کنم و سپس شما را می‌رسانم و در مسیر نیز مسافر جوان نیز با راننده درباره کار صحبت می‌کردند تا اینکه راننده اقدام به روشن کردن سیگار کرد و سپس مرد جوان خواست تا برای دور بودن از دود سیگار در صندلی عقب بنشیند که پس از حضور وی در صندلی عقب علی از من خواست تا شماره ام را در اختیارش بگذارم که مخالفت کردم، اما وی گوشی ام را گرفت و با گوشی ام به موبایلش زنگ زد و بعد سرم را گرفت و به پایین کشاند و در همان وضعیت به من تعرض کرد.

هانیه ادامه داد: خودرو در کنار خیابان توقف کرد و علی پشت فرمان نشست و مرد میانسال به سراغ من آمد و خودرو دوباره شروع به حرکت کرد.

به دنبال راه فرار بودم و از آن‌ها خواستم تا برایم آب بخرند که در جلوی فروشگاهی ایستادند و علی برای خرید آب از خودرو پیاده شد و من نیز که از ترس حالت تهوع داشتم به این بهانه از خودرو پیاده شدم و در این فرصت پا به فرار گذاشته و داخل فروشگاه شد و خواستار کمک شدم که صاحب مغازه و کارگرش علی و بهمن را زمینگیر کردند.

این ٢ مرد که به اتهام آدم ربایی و رابطه نامشروع دستگیر شده اند با ابراز پشیمانی ادعا کردند که قصد ربودن نداشته و علی نیز به اقدام شومش اعتراف کرد.

بنا به آخرین خبر پرونده این تجاوز به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد و متجاوزان در نوبت رسیدگی قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *