پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: گیر کردن راننده پرشیا در خودرو پس از تصادف با ۲۰۶

تصادف شدید خودروی پرشیا با ۲۰۶ در بزرگراه رسالت تهران منجر به گیر افتادن راننده پرشیا درون خودرویش شد.

تسنیم: ساعت ۱۵:۰۹ روز گذشته تصادف شدید دو خودروی پژو ۲۰۶ و پرشیا در بزرگراه رسالت، حوالی خیابان دردشت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه ۷۲ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

عیسی عبدالپور؛ افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو سواری پرشیا به علت نامعلومی با یکدیگر تصادف کرده و بر اثر این تصادف، خودرو پرشیا با پایه پل عابر پیاده برخورد کرده بود.

وی با بیان اینکه راننده خودرو سواری پرشیا بر اثر شدت این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بود، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، ایمن‌سازی و قطع جریان برق هر دو خودرو، عملیات امدادرسانی به راننده جوان را آغاز کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند، راننده جوان که دچار مصدومیت شده بود را از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند همچنین پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن بزرگراه و ایمن‌سازی، محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *