یکشنبه , ۳۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ گلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل (بتمن) روی فرش قرمز

مجله انلاین دوستان :   کافه سینما: شب گذشته جدیدترین فیلم ریدلی اسکات،اکسدوس: خدایان و پادشاهان ،در شهر لندن با حضور عوامل فیلم به نمایش درآمد.
دیشب ریدلی اسکات،کریستین بیل، بن کینگزلی، گلشیفته فراهانی و.. دیگر بازیگران فیلم در این نمایش  حضور داشتند.
این در حالی است که فیلم جدید ریدلی اسکات دچار مناقشه هم شده بود و عده ای به او خرده گرفته بودند که چرا برای نقش مصری ها از بازیگران سفیدپوست استفاده کرده است. مخالفت ها در شبکه های اجتماعی تابدانجا پیش رفت که در شبکه های چون توئیتر علیه فیلم  گروهی درست کرده بودند. ریدلی اسکات در واکنش به این مخالفت ها اعلام کرد که اگر قرار بود نقش های اصلی را به بازیگران ناشناخته می داد هیچ تهیه کننده ای روی فیلم سرمایه گذاری نمی کرد. در ادامه تصاویری از مراسم دیشب را ببینید:

www.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمزwww.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمز1 www.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمز55 www.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمز44 www.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمز4 www.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمز3 www.dustaan.com-تصاویرگلشیفته فراهانی در کنار کریستین بیل روی فرش قرمز2

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *