جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ گشت جمع‌آوری ماهواره فعال شد

مجله انلاین دوستان :  «بنا بر گزارش‌های واصله، از صبح امروز گشت جمع‌آوری ماهواره در ساختمان‌های تهران توسط مأموران ناجا فعال شده است. گزارش‌ها مبنی بر این است که این تیم از محله دامپزشکی کار خود را اغاز کرده است.»

تابناک با انتشار این خبر، نوشت: در زمان تبلیغات انتخابات، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در پاسخ به این پرسش که دولت شما برای حفظ حقوق شهروندی و حفظ حریم خصوصی شهروندان چه برنامه‌هایی دارد؟ گفت: طبق اصل سوم قانون اساسی، اساس حقوق شهروندی این است که همه ایرانیان و همه آنهایی که تبعه ایران هستند از حقوق شهروندی مساوی برخوردارند.

وی افزود: مسأله مذهب و قومیت و نژاد نمی‌تواند در حقوق شهروندی تأثیرگذار باشد. مسأله مهم‌تر، مسأله حریم خصوصی است. حریم خصوصی بسیار مهم است. من تعجب می‌کنم، نیروی انتظامی شنیدم در یک رسانه‌ای گفته بود که با راپل می‌توانیم روی پشت بام برویم، چون خصوصی نیست و مجموعه ۱۰ آپارتمان است. من واقعا دچار حیرت شدم، زیرا اگر پشت بام فضای مشاع است، برای صاحبان آپارتمان است نه بین آنها.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در آن زمان خاطرنشان ‌کرد: کسانی که تحقیق کرده‌اند، گفته‌اند که جمع‌آوری دیش‌های ماهواره هیچ نتیجه‌ای نداشته است. آمارها نشان می‌دهد که ۵۰ درصد مردم از رسانه‌های خارجی استفاده می‌کنند، بنابراین ورود به حریم خصوصی ممنوع است.

روحانی تصریح‌ کرد: در مطبوعات، رسانه‌ها و صداوسیما نیز همین‌طور است. وقتی فردی نسبت به آبرو و شخصیت فردی توهین می‌کند باید به او حق دفاع بدهیم، در غیر اینصورت حریم خصوصی و حق شهروندی وی نقض شده است.

۱۴۳۹۸۸۷۹۷۵۴۹۸_۴۵۴۱۷_۱۱۴ ۱۴۳۹۸۸۷۹۷۵۷۹۵_۴۵۴۱۹_۵۹۶ ۱۴۳۹۸۸۷۹۷۵۹۰۴_۴۵۴۲۰_۳۱۴ ۱۴۳۹۸۸۷۹۷۵۹۶۶_۴۵۴۲۱_۲۱۷ ۱۴۳۹۸۸۷۹۷۶۰۹۱_۴۵۴۲۲_۲۶۴

تصاویر/ گشت جمع‌آوری ماهواره فعال شد
تصاویر/ گشت جمع‌آوری ماهواره فعال شد
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *