پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: نجات جان پسر بچه معلول از اتش سوزی شدید

پسر بچه معلول ذهنی به کمک اتش نشانان از حریق زیرزمین خانه شان جان سالم به در برد.

باشگاه خبرنگاران جوان: همسایگان با دیدن دود و شعله های آتشی که از زیرزمین مسکونی خارج می شد، بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده و از آتش نشانی تقاضای کمک کردند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه زنگ ایستگاه ۳۷ را به صدا در آورد و آتش نشانان را به شهرک مسعودیه، خیابان مظاهر اعزام کرد.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم، مشاهده شد در یک ساختمان دو طبقه مسکونی، حجم زیادی از دود از داخل زیرزمین با کاربری منزل مسکونی بیرون می زند.

وی اضافه کرد: ساکنان این ساختمان اظهار کردند که در پی این حادثه پسر نوجوانی که معلول ذهنی است در داخل زیرزمین مسکونی گرفتار شده و تاکنون از آن جا خارج نشده است.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن سازی محل با کشیدن لوله آبدهی خود را به زیرزمین رساندند و با پیدا کردن کانون آتش، با پاشیدن آب به مقابله با شعله های آتش پرداختند.

وی افزود: همزمان با خاموش کردن آتش، نیروهای عملیاتی با جستجو در قسمت های مختلف زیرزمین مسکونی موفق شدند این پسر نوجوان را پیدا کنند و با قرار دادن دستگاه تنفسی بر روی صورتش، وی را از میان دود سیاه به سلامت به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

حسین ریکا با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *