چهارشنبه , ۱۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: ملکه تنیس بانوان جهان ازدواج کرد

انتشار تصاویری از مراسم نامزدی سره نا ویلیامز، ملکه و اسطوره تنیس بانوان جهان با الکسیس اوهانیان خبرساز شد.

سره نا ویلیامز، ملکه و اسطوره تنیس بانوان جهان با الکسیس اوهانیان یکی از موسسان سایت اینترنتی « Reddit» نامزد کرد.
تصویر ملکه تنیس بانوان جهان نامزد کرد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، سره نا ویلیامز، اسطوره تاریخ تنیس بانوان جهان پنجشنبه شب روی حسابش در سایت « Reddit» خبر نامزدی اش با الکسیس اوهانیان را در قالب شعر اعلام کرد.

سره نا نوشت: او زانویش را روی زمین گذاشت و چهار کلمه گفت و منهم پاسخ مثبت دادم. اوهانیان ، داماد آینده شعر سره نا ، یک نقاشی از خودش که زانو به زمین زده در حالی که قطعه برلیانی در دست دارد همراه با کامنت « او گفت بله » را منتشر کرد.

www.dustaan.com-تصاویر: ملکه تنیس بانوان جهان ازدواج کرد

تاریخ ازدواج سره نا ویلیامز و الکسیس اوهانیان هنوز مشخص نشده است. البته اکنون این دو برای تعطیلات سال نو در ایتالیا به سر می برند.

www.dustaan.com-تصاویر: ملکه تنیس بانوان جهان ازدواج کرد

سره نا ویلیامز ۳۵ ساله در سال ۱۹۹۷ میلادی تنیس حرفه ای را آغاز کرد . او. در طول دوران حرفه ای اش در تنیس بانوان جهان ۷۱ عنوان قهرمانی از جمله ۲۲ عنوان گرنداسلم را کسب کرده است. در تابستان ۲۰۱۶ سره نا بار دیگر عنوان قهرمانی گرنداسلم ویملدون را به دست آورد.

www.dustaan.com-تصاویر: ملکه تنیس بانوان جهان ازدواج کرد

وی ۱۸۶ هفته متوالی شماره یک تنیس بانوان جهان بود تا ماه سپتامبر ۲۰۱۶ که آنژلیک کربر تنیسور آلمانی پس از قهرمانی در گرنداسلم یواس اوپن جانشین وی شد و سره نا ویلیامز اکنون درمقام دوم جای دارد.

www.dustaan.com-تصاویر: ملکه تنیس بانوان جهان ازدواج کرد

الکسیس اوهانیان ۳۳ ساله ارمنی تبار مدیرکل « Reddit» است و چندین سایت را راه اندازی کرده است. داماد آینده امروز جمعه در توییتی از همه به دلیل پیام های محبت آمیزشان تشکر کرد. وی در بخشی از پیامش نوشت از همه متشکرم به ویژه از تمام برادران و خواهران ارمنی ام که پرسیده اند از چه زمانی می توانند سره نا را یک زن ارمنی بدانند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *