پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: مرد شیطان صفت ۳ فرزند و همسرش را یکجا کشت

مرد شیطان صفت در اقدامی جنون امیز سه فرزندش را با شلیک گلوله و همسرش را خفه کرده و به قتل رساند، در انتها نیز خودزنی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیدا شدن بقایای سوخته ۵ نفر در خاکستر‌های آتش خانه‌ای در اورگون آمریکا باعث باز شدن پرونده قتل و خودکشی در اداره پلیس این ایالت شد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بر اساس گزارش پلیس، پزشکی قانونی این اداره پلیس اعلام کرده است که جنازه این ۵ نفر که ۳ نفر از آن‌ها بچه بوده‌اند، متعلق به یک خانواده است که در کالبدشکافی مشخص شده است که ۳ بچه این خانواده با گلوله به قتل رسیده‌اند و زنی که جنازه او کشف شده است در اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

بر اساس این گزارش، نیروهای پلیس پس از تأیید هویت این جنازه‌ها، اعلام کردند که مردی هم که جنازه او در خانه سوخته کشف شده بود، با برخورد گلوله‌ای به سر خود مرده است که همین مسئله باعث به وجود آمدن نظریه قتل و خودکشی شده است.

 

به گزارش دیلی میل، نیروهای پلیس درباره علت مرگ اعضای خانواده کروکر گفته‌اند که پدر خانواده ابتدا همسر خود را خفه کرده است و سپس جان هر سه فرزند خود را با اسلحه گرفته است و بعد از آتش زدن خانه به سر خود شلیک و خودکشی کرده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

گفتنی است؛ مأموران آتش‌نشانی در این باره اعلام کرده بودند که آتش گرفتن خانه عمدی بوده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *