یکشنبه , ۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ شباهت بازیگران ایرانی با چهره‌های جهانی

مجله انلاین دوستان :   در سینمای ایران به جز حسام نواب صفوی بازیگران دیگری هم هستند که شباهت زیادی به ستاره ها و چهره های مشهور در سراسر جهان دارند. این عکس ها را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

306270_976

لیلا حاتمی

شما فکر می کنید لیلا حاتمی شباهتی به بازیگرهای هالیوودی دارد؟ بله، خیلی ها معتقد هستند که لیلا حاتمی بازیگر فیلم هایی چون «چهل سالگی» و «جدایی نادر از سیمین» شباهت زیادی به نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوودی دارد.

387904_845

رضا کیانیان

رضا کیانیان را می توان به آل پاچینوی معروف شبیه دانست هر چند که ممکن است خود او هیچ وقت درباره این شباهت فکر نکرده باشد.

387905_570

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که با بازی در تئاتر «دور همی زنان شکسپیر» سروصدای زیادی به پا کرده است را می توان شبیه به کلر دانس برنده گوی طلایی بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در سال ۲۰۱۲ دانست.

تصاویر/  شباهت بازیگران ایرانی با چهره‌های جهانی
تصاویر/ شباهت بازیگران ایرانی با چهره‌های جهانی

پژمان بازغی

خیلی ها بر این باورند که پژمان بازغی شبیه ترین فرد در جهان به کیوانج تاتلیتوک بازیگر و مدل ترکیه ای است.

387907_325

لیلا اوتادی

همان زمان که لیلا اوتادی برای اولین بار مقابل دوربین رفت، بیشتر کارشناسان و اهالی سینما او را شبیه به ستاره فیلم های وودی آلن می دانستند. با گذشت سال ها، لیلا اوتادی جزو معروف ترین بازیگران سینمای ایران شد اما خیلی ها هنوز هم که او را می بینند یاد اسکارلت جوهانسون می افتند. البته عده ای هم تا او را می دیدند یاد آماندا سیفرید می افتادند.

387908_654

الناز شاکردوست

برخی از علاقمندان سینما می گویند الناز شاکردوست شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد. البته برخی خانم کتایون ریاحی را هم شبیه به آنجلینا می دانند.

387909_527

شبنم قلی خانی

نیکولینا کنستانتینوا دوبروا را می شناسید؟ اگر بیننده سریال خون آشام باشید حتما با چهره او آشنا هستید. درست حدس زدید؛ منظورمان همان نینا دوبرو است، بازیگر کانادایی محبوب این روزها. خیلی ها شبنم قلی خانی را به او شبیه می دانند.

387910_919

تینا آخوندتبار

آشواریا رای از مشهورترین بازیگران بالیوودی است. می گویند تینا آخوندتبار بی شباهت به این بازیگر نیست. خودتان به عکس ها نگاه کنید، قضاوت با شما؛ البته آخوندتبار می گوید که خودش هم این شباهت ظاهری را حس کرده و قبول دارد.

387911_282

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *