پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: سقوط مرگبار دختر ۱۷ ساله به چاه

نشست کف آشپزخانه در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده ، دختر جوانی را در این اقامتگاه به کام خود کشاند.

” محمد اکبری ” افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت:ساعت ۱۳:۲۸ بعدازظهر امروز نوزدهم شهریور در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر سقوط دختر جوانی به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره دوم این سازمان را به محل حادثه در منطقه طبرسی – خیابان نوغان اعزام کرد.

اکبری که خود در محل حادثه حضور داشت و از نزدیک عملیات نجاتگران را سرپرستی می نمود، در تشریح جزییات این حادثه گفت : نشست کف آشپزخانه در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده ، دختر جوانی را در این اقامتگاه به کام خود کشاند.

وی تصریح کرد: کانون این حادثه، آشپزخانه در طبقه همکف این اقامتگاه دو طبقه به مساحت تقریبی ۳متر مربع بود،که دختر حدوداً ۱۷ساله ای نیز بر اثر فروکش کردن ناگهانی دهانه چاه به داخل گودالی به عمق ۳ متر سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه آبگرمکن و برخی از ملزومات موجود در آشپزخانه نیز به درون چاه و بر روی فرد حادثه دیده سقوط کرده بود ، افزود : آتش نشانان بلافاصله به وسیله ابزار و وسایل نجات اقدام به خارج کردن ابگرمن و دیگر ملزومات سقوط کرده بر روی این خانم جوان نمودند که سرانجام پس از دو ساعت تلاش نفسگیر دختر خوزستانی را خارج و تحویل امدادگران اورژانس دادند.


امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *