سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر زیبا از فقیهه سلطانی و دخترش گندم

فقیه سلطانی بازیگر ۴۳ ساله سینما و تلوزیون کشورمان می باشد وی فارغ‌التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» بوده و بسیار اهل ورزش است.

 

فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ‌التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساختهٔ رخشان بنی‌اعتماد آغاز کرد. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی اوج هنرنمایی او بود.

فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان

فقیهه سلطانی در اردیبهشت ۹۴ با جلال امیدیان فوتبالیست اصفهانی ازدواج کرد،جلال امیدیان سابقا یکبار ازدواج کرده بود و یک دختر نوجوان نیز دارد،جلال امیدیان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در اصفهان فوتبالیست است او سابقه بازی در مس کرمان، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان را دارد

 

نحوی بازیگر شدن فقیهه سلطانی

سلطاانی : دوست من مهسا مهجور، بازیگر خوب تئاتر که هم من و هم آقای امیدیان را می شناخت، برای آشنایی ما یک طرح ریخته بود و ما در جریان برنامه ریزی ایشان، در یک خیریه با هم دیدار کردیم و همان جا این کششی که باید ایجاد می شد، ایجاد شد؛ یعنی محبت در نگاه اول اتفاق افتاد، ایشان در همان اولین دیدار گفتند قصد ازدواج دارند و در مدت کمی ازدواج صورت گرفت.

 

سریال های تلوزیونی وی :

● روز رفتن
● مهمانان ویژه
● بی‌ بی‌یون
● تبریز در مه
● آهوی ماه نهم
● نشانی

 

فقیهه سلطانی و همسرش

فیلم های سینمایی خانم سلطانی :

 

● اینجا آسمان همیشه بارانی است (۱۳۹۲)
● جدا افتاده (۱۳۸۳)
● دوشیزه (۱۳۸۱)
● صورتی (۱۳۸۱)
● نغمه (۱۳۸۰)
● عینک دودی (۱۳۷۸)
● معجزه خنده (۱۳۷۵)
● شب شیشه ایی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *