پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ روس ها سفارتخانه ترکیه را به باد سنگ و تخم مرغ گرفتند

مجله انلاین دوستان :  روس‌ها ضمن تجمع در برابر سفارت ترکیه در مسکو، به سمت این ساختمان سنگ و تخم مرغ پرتاب کردند.

به گزارش  آناج، مردم روسیه بار دیگر با تجمع در برابر سفارت ترکیه در مسکو خشم خود را از حمله آنکارا به یک فروند جنگنده روس، نشان دادند.

روز سه‌شنبه بلافاصله پس از این حمله، روس‌ها در برابر سفارت ترکیه دست به تظاهرات زدند. اما تجمع امروز گسترده‌تر بود و با حمله معترضان با سنگ، تخم مرغ، گوجه و گلوله‌های رنگی به سفارت همراه شد.

اخبار روز/ تصاویر منتشر شده در محل نشان می‌دهد که شیشه دستکم یکی از پنجر‌ه‌های سفارت ترکیه در مسکو شکسته و روی ساختمان نیز آثار پرتاب تخم‌مرغ و گلوله‌های رنگی مشهود است.

حمله به هواپیمای روسیه از سوی ترک‌ها، در شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش‌های متعددی را در پی داشته و بسیاری از کاربران روس خواستار پاسخ مناسب مسکو به آنکارا شده‌اند.

 

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه- dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۱ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۲ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۳ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۴ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۵ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۶ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۷ dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-ویستا-قطره-ایسنا-فارس-باشگاه-خبرنگاران-تسنیم-سفارت-ترکیه-۸

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *