سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۸ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر : رئیس‌جمهور سابق چین زنده شد

اجلاس کنگره سالانه حزب کمونیست چین با اتفاق جالبی همراه بود. در این جلسه حضور «جیانگ زمین» رئیس جمهور سابق چین که قبل تر از خبر درگذشت او در رسانه ها منتشر شده بود همه را متعجب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف؛ «جیانگ زمین»، رئیس جمهور سابق چین، با حضور خود در کنگره سالانه حزب کمونیست همه را غافلگیر کرد. چند ماه پیش شایعاتی درمورد درگذشت وی -که هم اکنون ۹۱ سال دارد- در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و این خبر هرگز از سوی دولت تکذیب نشد. اما در کمال تعجب وی در اجلاس سالانه حزب کمونیست چین که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، در کنار «شی جینگ پینگ»، رئیس جمهور چین، قرار گرفت و در صحت کامل به سخنرانی وی گوش داد!

رئیس جمهور سابق چین زنده شد!+ تصاویر

بسیاری از کاربران اینترنتی در چین از مشاهده وی ابراز شگفتی کردند و جملات طنزی در ارتباط با راز طول عمر رئیس جمهور سابق نوشتند.

جیانگ زمین از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳ رئیس جمهور چین بود و اخیرا شایعات زیادی درباره سلامت وی در محافل خبری منتشر می‌شد. در یکی از جدیدترین خبرها، در ماه می اعلام شد جیانگ زمین بر اثر سکته مغزی در شانگهای درگذشته است.

تعداد کمی از خبرگزاری های چینی به پوشش خبری حضور جیانگ زمین در جلسه سالانه حزب کمونیست پرداختند و عکس های زیادی از حضور او منتشر نشده است.

رئیس جمهور سابق چین زنده شد!+ تصاویر

 

رئیس‌جمهور سابق چین زنده شد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *