دوشنبه , ۱۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر دیدنی از جشن قهرمانی والیبال بانوان گاز تهران

در آخرین دیدار لیگ برتر والیبال بانوان، گاز تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت که این دیدار با برتری گاز به پایان رسید تا گاز تهران بدون شکست فاتح لیگ برتر والیبال بانوان شد.

در مراسم جشن قهرمانی تیم والیبال بانوان گاز تهران چهره های آشنا و پیشکسوتان والیبال حضور داشتند. محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در این مراسم گفت: فرقی بین آقایان و بانوان نیست.

زهره میرسپاسی خطاب به بازیکنان تیم ملی والیبال از قول هایی که داده بود، گفت: کارت مربیگری درجه یک به تمام بازیکنان ملی پوش داده می شود. در این مراسم مدال ها و کاپ توسط مسئولین و پیشکسوتان به تیم های برتر داده شد. تیم سایپا تهران به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_2 beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_3 beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_4beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_5 beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_8 beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_11beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_13 beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_14 beautiful_pictures_of_the_celebration_of_womens_volleyball_championship_tehran_gas_15

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *