پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر حمله شوهر بی‌رحم با تبر به همسر بیچاره اش!

مجله انلاین دوستان :  یک مادر در شرایط وخیمی از شدت جراحت به وجود آمده براثر حمله همسر خود با تبر، در بیمارستان به سر می‌برد.
 دیلی میل منتشر کرد: یک مادر براثر حمله همسر خود با تبر، در شرایط وخیمی از شدت جراحت به وجود آمده در بیمارستان به سر می‌برد.
dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-تصاویر حمله شوهر بی‌رحم با تبر به همسر بیچاره اش!
خانم «آتوم لوپز» ۳۱ ساله مادر ۴ فرزند هنگامی که در خانه خود خواب بود پس از وارد شدن همسر سابق خود و حمله وحشیانه مورد اصابت چندین ضربه توسط یک تبر قرار گرفت و در حال حاضر در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.
براساس گزارش پلیس ،جنایت کار «سوریانا دیاز اورتیز» اهل ایندیانا آمریکا با وارد شدن به خانه قربانی و حمله وحشیانه خود او را به قصد کشتن مورد اصابت یک تبر قرار داد به طوری که  لوپز از ناحیه جمجمه و صورت در ۵ مورد و شکستگی شانه و همچنین خونریزی مغزی رنج می‌برد.
پزشکان در گزارش خود گفتند: اگر او  نجات پیدا کند تا مدت طولانی قادر به کار کردن نیست.
dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-تصاویر حمله شوهر بی‌رحم با تبر به همسر بیچاره اش!۱
این جنایت کار سپس پول اجاره‌خانه و قبض آب را هر یک به ازرش ۸۰۰ و ۶۰۰ دلار دزدید و از صحنه جنایت گریخت.
قربانی که پس از آن هنوز زنده بود به سختی خود را به بیرون از درب خانه رساند و با کمک همسایه‌ها به بیمارستان انتقال یافت.
همسایه‌ها در گزارش خود به پلیس گفتند:  وقتی لوپز برای درخواست کمک خود را به بیرون از خانه رساند زمزمه می‌کرد که دیاز قصد کشتن مرا داشت و با یک تبر به من حمله کرد.
آنها در ادامه افزودند که مسیر بیرون آمدن لوپز از اتاقش تا بیرون از خانه غرق در خون بود.
پلیس در پایان افزود: هنوز جنایت کار را پیدا نکردیم و در حال جستجو هستیم اما به بزودی او را بازداشت خواهیم کرد تا به مجازات این رفتار جنایت کارانه خود برسد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *