سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ جنایت وحشتناک داعش در استان صلاح الدین عراق(۱۸+)

مجله انلاین دوستان  :   گروه تروریستی تکفیری داعش از اعدام ۱۰ تن از نیروهای داوطلب مردمی در شهر بیجی در استان صلاح الدین واقع در شمال بغداد خبر داد. گروه تکفیری داعش چند تصویر منتشر کرده که اسارت و شهید شدن نیروهای عراق را در شهر بیجی نشان می‌دهد.

این تصاویر، ۱۱ عضو داعش را نشان می‌دهد که یکی از آنها پرچم این گروه تروریستی را در دست گرفته است.
در مقابل آن‌ها نیز ۱۰ نیروی مردمی دست بسته با لباس پرتقالی رنگ مشابه اسیرانی که داعش طی ماه‌های گذشته اعدام کرده بود زانو زده‌اند.

جلادان داعش لحظاتی بعد به طور همزمان به سر این نیروهای مردمی شلیک می‌کنند و با سر دادن شعار «الله اکبر» به این جنایت هولناک خود افتخار می‌کنند.
داعش که بخش‌هایی از عراق را از ژوئن گذشته تحت سیطره خود درآورده است پیش از این نیز تصاویری از عملیات اعدام گروهی با تیراندازی یا بریدن سر نظامیان و نیروهی پلیس و گروگان‌های خارجی را منتشر کرده است.

نیروهای عراقی و کردی با حمایت گروه‌های مسلح شیعی و برخی عشایر سنی توانستند در هفته‌های گذشته مناطق گسترده‌ای را بازپس بگیرند.

تصاویر/ جنایت وحشتناک داعش در استان صلاح الدین عراق(18+)
تصاویر/ جنایت وحشتناک داعش در استان صلاح الدین عراق(۱۸+)

www.dustaan.com-جنایت وحشتناک داعش در استان صلاح الدین عراق(۱۸+)- www.dustaan.com-جنایت وحشتناک داعش در استان صلاح الدین عراق(۱۸+)-۱ www.dustaan.com-جنایت وحشتناک داعش در استان صلاح الدین عراق(۱۸+)-۱۲

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. حرام زاده های خالص اند این داعشی ها !

  2. اینا مسلمون نیستندند اینا حیوونن این یه توطئه جهانیه که میخوان جلوی گسترش اسلام رو تو دنیا به اسم داعش که ظاهرا مسلمانه بگیرن داعشیا مسیحی میکشن اروپایی میکشن تا به دنیا بگن مسلمون وحشی هستن تا جلوی رشد اسلام رو بگیرن اما به فضل خدا و طبق آیه صریح قران مردم دسته دسته وارد دین خدا خواهند شد و اسنا هیچ غلطی نمیتونن بکنن خداوندا تو را سوگند میدهم به مصیبت حضرت زینب در ظهور منجنی عالم بشریت امام زمان عج تعجیل بفرما اللهم به المصیبت الزینب العجل لولیک الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *