سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر: تصادف شدید پراید با کامیون در رودهن

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور رودهن، چهار نفر مجروح شدند. این تصادف ساعت ۷ عصر امروز رخ داده است…

ساعت ۱۹ عصر امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل عدم توجه به جلو در محور رودهن به دماوند- روبه‌روی روستای چناران، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که باعث مصدومیت چهار نفر شد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در پی اعلام این تصادف با مرکز ۱۱۰ ناجا، بلافاصله به همراه دو اکیپ در این حادثه حضور پیدا کردیم.

علی نیک‌روش افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که راننده خودروی سواری پراید که از رودهن به دماوند در حال رانندگی بود، به دلیل عدم توجه به جلو به‌شدت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه گفت: پراید پس از برخورد با کامیون به حاشیه راه کشیده و این اقدام، منجر به واژگونی خودرو می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل محبوس شدن مصدومان، تیم‌های نجات آتش‌نشانی و هلال‌احمر عملیات خود را آغاز و مصدومان را به‌وسیله وسایل نجات از خودرو خارج کردند.

نیک‌روش تصریح کرد: این حادثه چهار نفر مصدوم داشت که خوشبختانه دو مصدوم به‌صورت سرپایی مداوا شوند.

این مسؤول ادامه داد: دو مصدوم دیگر به دلیل جراحات به سر توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان سوم شعبان اعزام شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *