پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویری جدید از پشت صحنه سریال “پایتخت ۵”

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “پایتخت ۵ ” به کارگردانی سیروس مقدم تا بیست روز آینده در شهر شیرگاه ادامه دارد و بازیگران این اثر همراه با سارا و نیکا جلوی دوربین هستند.

خبرگزاری میزان: فصل پنجم سریال تلویزیونی “پایتخت” هم‌اکنون مراحل تصویربرداری را در شهر شیرگاه استان مازندران پشت سر می‌گذارد.

تصویربرداری سریال “پایتخت” تا سه هفته آینده در شهر شیرگاه ادامه دارد و پس از آن، گروه برای ادامه ضبط این مجموعه تلویزیونی به شهرهای دیگری همچون تهران، قشم و کشور قبرس یا یونان که پیش‌تر هم از آن‌ها به عنوان یکی از محل‌های تصویربرداری این مجموعه نام برده شده بود، می‌روند.

در سریال “پایتخت ۵ ” تمامی بازیگران اصلی این مجموعه تلویوزیونی پربیننده حضور دارند که علاوه بر آن‌ها بهرام افشاری نیز به این سریال اضافه شده است.

افشاری در فصل دوم سریال “پایتخت” نیز حضور داشت، اما قرار است حضور او در فصل پنجم این سریال پررنگ‌تر باشد و در قالب شخصیت پسر بزرگ بهبود که از سربازی بازگشته، به ایفای نقش بپردازد.

هم اکنون بازیگرانی مانند احمد مهران فر، علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر و نسرین نصرتی جلوی دوربین سیروس مقدم هستند.

همچنین سارا و نیکا که از فصل اول سریال “پایتخت” نقش دو دختر شخصیت‌های هما و نقی را بازی می‌کردند، با گذشت چند سال و بزرگتر شدن همچنان به عنوان بچه‌های این خانواده در این سریال حضور دارند.

پیش‌تر قرار بود “پایتخت ۵ ” سریال ویژه شبکه یک سیما برای پخش درماه مبارک رمضان باشد، اما با توجه به وقفه زمانی که بین مراحل پیش تولید و تولید این اثر تلویزیونی ایجاد شد و این سریال دیرتر از زمان تعیین شده، کلید خورد، این اثر از فهرست شبکه یک سیما برای پخش در ماه بندگی خدا خارج شد و قرار است سریال “زیر پای مادر” با نام قبلی ” لبخند رخساره” در ماه مبارک رمضان میهمان روزه‌داران شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *