پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویری جالب و دیدنی از بازیگران ایرانی در اینستاگرام «۴۱۳»

تصاویری جالب و دیدنی از چهره های مطرح ایرانی از بازیگران معروف سینما و تلوزیون گرفته تا ورزشکاران و … در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و …

سایت برترینها :  جشن تولد چهل و سه سالگی مهران احمدی در کنار دختر عزیزش پست آغازین مطلب امروز است. امیدواریم سلامتی و شادی دو جزء جدانشدنی از زندگی این بازیگر خوب و با اخلاق کشورمان باشد.

%postname%

 

امیدوارم پیش از مرگم دلیل اینکه چرا برخی ها فکر میکنند وجناتشان در رخت خواب برای سایرین جذاب است، را بفهمم.

%postname%

 

واقعاً چنین چیزی برای چه کسی میتواند جذاب باشد؟!

%postname%

 

آقا زانکو چاوشی در حال بازیگوشی و خرابکاری در یک فروشگاه لباس. کسی هم جرأت ندارد چیزی به بچه بگوید، ناگهان دیدی پدرش بیانیه داد و همه کارکنان فروشگاه های زنجیره ای لباس های ورزشی را مورد عنایت قرار داد.

%postname%

بالاخره یک سلفی نرمال از خاطره حاتمی دیدیم. در کنار خواهر زاده اش.

%postname%

 

دیروز تولد کمیل قاسمی قهرمان دوست داشتنی کشتی کشورمان بود و کمیل با این پست از همه کسانی که به وی تبریک گفته بودند، تشکر کرد.

%postname%

خاطره بازی های احترام برومند با استاد رشیدی پایانی ندارد و همیشه در کپشن ها طوری از استاد یاد میکنند که گویا هنوز هم هستند که دقیقا همین طور است، استاد رشیدی همیشه زنده است.

%postname%

 چه صبحی بود امروز. صبحی که با خبر برنده شدن دومین اسکار توسط سینمای ایران و اصغر فرهادی آغاز شد و کمی تلخی های چند وقت اخیر را التیام بخشید. چقدر نیاز داشتیم به این اسکار. خیلی خیلی خوشبختیم که در دوره ای زندگی میکنیم که شاهد زنده درخشش های این کارگردان تاریخ ساز هستیم. دو اسکار! افتخاری که به جر اصغر فرهادی تنها اسپیلبرگ، فرد زینه‌من، الخاندرو گونزالس ایناریتو، دیوید لین و کلینت ایستوود در طول تاریخ موفق به کسب آن شده اند. البته اسکار ۲۰۱۷ پایان فرهادی نیست. مطمئن باشید باز هم شاهد درخشش های او در سطح اول سینمای دنیا خواهیم بود. بسیار خوشحالیم از این اتفاق و بیصبرانه منتظر تیتر های سرشار از سوزش برخی ها با عناوینی چون “اسکار سیاسی” هستیم تا با دیدن حرص خوردنشان بیشتر لذت ببریم! اصغر فرهادی نه چیزی را آتش زد و نه از دیواری بالا رفت ولی تا به این لحظه محکم ترین پاسخ را به سیاست های غیرانسانی دولت جدید آمریکا و زیباترین دفاع از عزت ملت ایران را به نام خود ثبت کرده است. انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری، دو مهاجری که از ایران به آمریکا رفتند و به نوابغ ناسا تبدیل شدند، بهترین نمایندگانی بودند که میشد برای این مراسم انتخاب کرد. دو فضانورد مهاجر که زمین را از فضا و بدون هیچ مرز و دیواری میبینند.

%postname%

واکنش عالی بابک کریمی یکی از بازیگر های اصلی فیلم فروشنده به دومین اسکار اصغر خان :)))

%postname%

 

 توئیت حبیب رضایی هم یکی از بهترین واکنش ها بود. انتخاب چند گزینه میان هزاران پست تبریک کار واقعاً سختی بود که حبیب در این مورد کمکمان کرد.

%postname%

در بخشی از مراسم که به رسم معمول اسکار از درگذشتگان سینما در سالی که گذشت یاد می شود، نام و تصویر عباس کیارستمی میان بزرگان سینما نقش بست تا لکه ننگ نقش بسته بر پیشانی عوامل جشنواره فیلم فجر پر رنگ تر شود. جشنواره ای که حتی اسم کیارستمی را هم نیاورد.

%postname%

نگاه متفاوت و خوب امیر مهدی ژوله به اسکار اصغر فرهادی به کنار، کسی میداند که چرا در پایان از ترانه علیدوستی تشکر کرده؟! چرا از شهاب تشکر نکرده؟!

%postname%

عکس یادگاری شهره لرستانی در کنار یک اثر تاریخی که متاسفانه نمی دانیم چیست. اگر شما میدانید کمکمان کنید.

%postname%

فرهاد جم و اسب عزیزش که یکی از همراه های این روز های این بازیگر و مجری قدیمی است.

%postname%

مصاحبه تند و زننده یک خانم منتقد درباره امیر آقایی و کتابی که رونمایی کرده، واکنش های حمایتی زیادی به دنبال داشت، مثل همین حمایتِ کارن همایونفر.

%postname%

در این بلبشو که بازار حمایت از این و آن داغ است، جمشید مشایخی هم از رضا گلزار حمایت کرد تا سینمای ایران را غافلگیر کند.

%postname%

 حمید حامی پس از بازگشت از بوتیک.

%postname%

حامد کمیلی در گریم کار جدیدش که به طور قطع نقش یک پسر نه چندان خوب با اسمی هموزن با کامران را دارد که کارش گول زدن دختران خوب قصه است.

%postname%

 در ساعات اوج ترافیک هم از سه اتوبان تردد نکنید:
 
چمران، همت، رسالت

%postname%

پستی که احمد مهرانفر پیش از اعلام برندگان اسکار گذاشت و نقشی اساسی در رأی هیئت داوران آکادمی داشت!

%postname%

 

زهره حمیدی با این عکس از اولین حضورش در سینما، یاد جوانی را زنده کرد. البته یاد “جوان تر” بودنشان را، وگرنه خانم ها که هیچ وقت پیر نمیشوند.

%postname%

مهدی جان یک عکس معمولی ارزش به فنا دادن شلوار و سایر نقاط را ندارد، باز هر جور خودت صلاح میدانی.

%postname%

سلفی احسان کرمی در کنار مهراوه شریفی نیا، جلال ملکی و علی صالحی در پشت صحنه تئاتر “ترن” به همراه بنری که مردم را به یک چهارشنبه سوریِ آرام دعوت میکند. آرام یعنی به سوزاندنِ داخل خانه بسنده کنید و شهر را به آتش نکشید.

%postname%

سلفی بهنوش بختیاری در کنار امیر محمد و همکار عزیزشان در حال بازگشت از صحنه “محله گل و بلبل”، در کنار تیکه ی نرمی که یکی از عزیزانش انداخته است.

%postname%

 

 در آن سوی ترکیه رضا درمیشیان جایزه بهترین فیلم را برای “لانتوری” از جشنواره فیلم استانبول گرفت. جشنواره ای که بدون هیچ گونه انفجار و کودتایی برگزار شد و به پایان رسید.

%postname%

 ارژنگ امیرفضلی، بهنام تشکر و حسین رفیعی در پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی، در خدمت یک برند ماکارونی.

%postname%

حدیثه تهرانی با این سلفی اعلام کرد که در یک پروژه تاریخی (که استثنائاً معمای شاه نیست) مشغول به کار است.

%postname%

رزیتا غفاری و همسر جان.

%postname%

 

مارال فرجاد به همراه مادر عزیزش در جشنواره بین المللی مد و لباس. در ایران فرق جشنواره های معمولی با بین المللی این است که در بین المللی ها، آقا صحبت، مسئول پذیرایی از میهمانانِ جشنواره، از اهالی یکی از همسایگان شرقی است و این گونه به جشنواره وجهه بین المللی میدهد.

%postname%

 

ساره جان عکست را بگذار و بنویس من در فلان کشور اروپایی، چرا فلاسفه را انقدر آزار میدهی؟!

%postname%

 

شهرام جان، از بازگشت بی وقفه کیلو های تازه رخت بسته، آگاهی؟!
 
در مورد مبحث ارتعاش روحی که شهرام مطرح کرده باید یک جلسه جدا خدمتتان برسیم. در فوق برنامه هم درباره ارتعاش فیزیکی با حضور استاد محمد خردادیان بحث خواهیم کرد.

%postname%

 

خودِ چهره ها هم به بی سوژگی خورده اند، چه توقعی از ما دارید؟!

%postname%

پژمان بازغی و روشنک گرامی در اکران خصوصی فیلم “هلن” ساخته علی اکبر ثقفی. روشنک کلا مشکل عجیبی با شال و روسری دارد و همه تلاشش پیدا کردن گزینه ای خوب به جای موارد ذکر شده است. این بار تلاش هایش به کلاه قفقازی ختم شده است.

%postname%

شقایق دهقان در حال بالا رفتن از نردبان.

%postname%

 

 عکسی زیبا از هادی کاظمی و برادران عزیزش که در جشن عروسی یکی از برادر ها در کنار پدر عزیزشان جمع شده اند. آرزوی سلامتی داریم برای همه پدر های نازنین.

%postname%

 

ای کاش همین فردا برف ببارد تا بروم این عکسِ الناز را لایک کنم و یک کامنت 🙂 بگذارم.

%postname%

رضا کیانیان و پسرش علی که در کار موسیقی است، در حاشیه یک مصاحبه.

%postname%

 بهادر ملکی خالق کاراکتر فامیل دور در جشن تولد ۴ سالگی پسر نازنین اش. تبریک بی پایان.

%postname%

سلفی حمیدرضا آذرنگ و همسر عزیزش، در حال عزیمت به مراسمی با تِمِ زرد قناری.

%postname%

 

سحر دولتشاهی و بهنام بهزادی در حاشیه جلسه نقد و بررسی فیلم “وارونگی” در فرهنگسرای ارسباران. فیلمی متوسط رو به خوب که ارزش یک بار دیدن دارد.
 
مطلب امروز هم به پایان رسید. تا فردا مراقب خودتان باشید.

%postname%

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *