سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویری جالب و دیدنی از بازیگران ایرانی در اینستاگرام «۳۹۱»

تصاویری جالب و دیدنی از چهره های مطرح ایرانی از بازیگران معروف سینما و تلوزیون گرفته تا ورزشکاران و … در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام و …

 

%postname%

سایت برترین ها : سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان همیشگی. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید. در این روز های تلخِ اندوه و انتظار، روزهایی که روی دور کند و با زجری توأمان جلو می روند. روزهایی قلب یک ایران در داغ آتش به جان های قهرمان اش، در حال سوختن است، عزیزانی که هنوز هم در زیر آوارند. همانطور که در مطلب گذشته ذکر کردم گرد آوری مطلب «چهره ها در شبکه های اجتماعی» در این روز های سخت، کاری دشوار است. چون نه دل و دماغی برای چهره ها مانده و نه شوری برای ما و شما، ولی خب برای اینکه بد قول نباشیم، طبق روال هر روز خدمتتان رسیده ایم.

 

سوال روز: کدام عزیزِ حاضر در تصویر، کلاه خود را به شیوه صحیح روی سرش گذاشته است؟

%postname%

 

لوس های مامان برای هضم دلتنگی ها و غم های خود گریه نمی کنند، بلکه به نزدیک ترین پارک رفته (به همراه رفیق عکاسشان) و قدم میزنند.

%postname%

 

در این روز ها که کوبیدن و تخریبِ گروه های مختلف جامعه یکی از سرگرمی های رایج بین ماست و از این اقدام در جهت تایید خود و تحقیر فرهنگ و تمامیتِ جامعه استفاده می شود، مهراب قاسمخانی نگاهی متفاوت به این قضیه دارد. چرا فقط سلفی گیر ها را میبینیم و هزاران نفری که در صف اهدای خون بودند را نمیبینیم؟ چرا سخنی از هزاران ابراز همدردی و کمک های ارسالی به آتش نشان های عزیز شنیده نمیشود؟! 

در مورد پلاسکو های بالقوه که مهراب به آن اشاره کرده، تنها امیدمان، رحمِ طبیعت و گسل های تهران به حال و روز ماست!

%postname%

 

 عکس صمیمی سیما مطلبی که بانو صدیقه کیانفر، بازیگر قدیمی و کاربلد سینما و تئاتر کشور را در آغوش گرفته است. آرزوی سلامتی داریم برای تمامی پیشکسوت های عزیزمان.

%postname%

 

حمید فرخ نژاد در اینستاگرام خود خبر داده که پارچه فروش های آذریِ بازار، چک ها و سفته های خود که از تولیدی های پلاسکو گرفته بودند را تا زمان بازیابی توان کسبه خسارت دیده، به امانت سپردند. خبری که اگر صحت داشته باشد، باید سر تعظیم در مقابل مروت و انسانیت این عزیزان فرود آورد. 

%postname%

 

 ارزش؟؟ وجود؟!

%postname%

 

همدردی ها با قهرمانان گرفتار زیر آوار کماکان ادامه دارد و این پست ها همچنان حاکم بر فضای مجازی هستند. محسن چاوشی با این شعر به یاد قهرمانانمان بود.

%postname%

 

نیکی کریمی و همکاران در حال صداگذاری فیلم “آذر”، جدیدترین ساخته محمد حمزه ای.

%postname%

 

استاد عبدالله اسکندری دو نمونه از گریم های ماندگار خود که بر روی صورت استاد جشمید آریا اجرا کرده بود، به اشتراک گذاشته است. گریم های ایشان در “دلشدگان”ِ زنده یاد علی حاتمی و “مسافر ری” داوود میرباقری.

%postname%

 

لطفا پیش از گرفتن عکس هنری، از عدم وجود هر گونه شئ خارجی در مجاری تنفسی خود اطمینان حاصل کنید.

%postname%

 

سلفی مهران احمدی در کنار همکاران عزیزش در پشت صحنه فیلم سینمایی “آکاردئون” ساخته جدید علیرضا امینی. در کنار عزیزانی چون برزو ارجمند، مجید صالحی، هادی کاظمی و سایر دوستان.

%postname%

 

 “سریک”، کلید واژه ی کپشنِ سردار در این عکس به دو چیز اشاره دارد. اول نام اسب سردار است و دوم نام خود سردار! شاید جالب باشد بدانید که خانواده و دوستانِ سردار او را به نام “سریک” صدا میزنند. نامی که اسم اسب وی هم هست!

%postname%

 

محسن یگانه هم با آتش نشانان قهرمان همدردی کرد و نشان داد که تا همیشه به یادشان است.

%postname%

 

عکسی از مراسم بزرگداشت استاد خسرو سینایی، فیلمنامه نویس و کارگردان نامی سینمای کشورمان که شب گذشته در موزه هنرهای معاصر برگزار شد. ممنون از تمامی عزیزان و عواملی که این مراسم را برای پاسداشت یکی از نوادر سینمای ایران تدارک دیدند. حمید فرخ نژاد که هنرنمایی اش در فیلم “عروس آتش” ساخته استاد سینایی فراموش نشدنی است، در این مراسم حضور داشت.

%postname%

 

وقتی حین اجرای کنسرت، انگشت کوچک پا به پایه میکروفون میخورد.

%postname%

 

 از راست: جاسوئیچیِ مهران مدیری، فسقلیِ بی تفاوت، جواد عزتی پس از تحریمِ مسواک.

%postname%

 

دردِ روج و قلب و جان، به روایت بهاره کیان افشار. 

%postname%

 

 هیچ اتفاق و فاجعه ای نمیتواند مانع برخی عزیزان در انتشار عکس های آتلیه ای جدید بشود.

%postname%

 

مهدی احمدی در کنار همسر عزیزش. مهدی بازیگر کهنه کار سینماست که نقش آفرینی های متعدی از او در ذهن سینمادوستان باقی مانده است. از “شب های روشن” فرزاد مؤتمن گرفته تا “مزرعه پدری” زنده یاد رسول ملاقلی پور.

%postname%

 

علیرضا نیکبخت در کنار بادیگارد هایش در حاشیه یک افتتاحیه. #خودسوزی_آزاد

%postname%

 

موج سواری و بهره برداریِ فالوئری از اکانتِ یکی از آتشنشان های شهید… حیفِ آب دهانی که بخواهیم روی صورت این افراد بیاندازیم. 

%postname%

 

هانیه غلامی هم راهی خانه بخت شد و از دیروز فوج فوج فالوئر است که دارد از صفحه اش کوچ میکند. تبریک و آرزوی خوشبختی برای این زوج عزیز.

%postname%

 

“سلفی در شرایط س

امتیاز دهید!