پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویری از تعقیب و گریز هالیوودی سارق در تهران!

سارق خودروی لوکس که در حین تعقیب و گریز پلیس تهران، خسارت سنگینی را به چند خودرو وارد کرده بود با شلیک گلوله متوقف شده و دستگیر شد.

 

سارق خودرو مزدا که حین تعقیب و گریز از دست پلیس، چند خودرو، موتور سیکلت و گاری باربری را دچار حادثه کرده بود، سرانجام با شلیک گلوله متوقف و دستگیر شد.

به گزارش میزان، ۳۰ آذرماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان شوش به یک مزدا ۳ مشکوک شده که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت است.

راننده خودرو مزدا ۳ به محض شنیدن دستور توقف از سوی واحد گشت پلیس آگاهی، با افزایش سرعت اقدام به فرار می کند ؛ مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده سعی در متوقف نمودن خودرو کرده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی می کنند اما راننده مزدا ۳ همچنان به فرار ادامه می دهد و نهایتا لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله مأمورین قرار می گیرد.

راننده مزدا ۳ با وجود پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه سعی در فرار از دست مأمورین را دارد و همین امر باعث برخورد خودرو مسروقه با چند خودروی عبوری ، یک موتورسیکلت و در چندین نوبت نیز برخورد با چرخ دستی‌های ویژه حمل بار محدوده‌ی بازار تهران و واژگونی آنها در خیابان می شود اما نهایتا متوقف و قبل از هرگونه اقدام به فرار با پای پیاده، با عکس العمل مأمورین دستگیر می شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد: متهم دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همدستانش  با دستور مقام قضایی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *