پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

تصادف مرگبار پراید با کامیون در بزرگراه آزادگان +تصاویر

بسیار شدید خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان، موجب مصدومیت و فوت مرد و زنی جوان شد.

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پراید، نیروهای عملیاتی ایستگاه ۸۷ بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۶:۳۲ صبح امروز خود را به بزرگراه آزادگان (مسیر غرب به شرق)، حوالی بلوار الغدیر رساندند.

افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران دراین مورد گفت: یک دستگاه خودروی پراید به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف بود که ناگهان یک دستگاه کامیون به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب خودرو سواری برخورد کرد.

علیرضا فولادی افزود: براثر شدت این برخورد، پراید به قسمت سرعت بزرگراه پرتاب شده و هر دو سرنشین این وسیله نقلیه در میان آهن پاره های اتاقک متلاشی شده ی آن، گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از رفع نشتی بنزین خودروی پراید با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات مشغول امدادرسانی به سرنشینان پراید شدند.

فولادی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی در زمانی کوتاه هر دو سرنشین پراید شامل یک مرد ۳۰ ساله و یک زن ۳۲ ساله که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند را از داخل اتاقک در هم پیچیده این وسیله نقلیه خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حضر در صحنه تصادف دادند.

گفتنی است؛ متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و مرد جوان هم به سختی مجروح شده است که مصدوم بی درنگ به وسیله خودرو آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

 

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

 

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث , تصادف
تصادف مرگبار پراید با کامیون در بزرگراه آزادگان +تصاویر

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث , تصادف

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث , تصادف

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *