پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

تصادف مرگبار در اتوبان ارتش تهران +عکس

سخنگوی آتش‌نشانی از تصادف مرگبار در بامداد روز جمعه خبر داد و گفت: متاسفانه ۴ نفر از ۷ سرنشین این حادثه در لحظات اولیه کشته شدند.

تصادف مرگبار در اتوبان ارتش تهران

تصادف مرگبار در اتوبان ارتش تهران

ایسنا : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودرو تیبا در اتوبان ارتش که منجر به مرگ و مجروح شدن ۷ نفر شد، خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گوییدرمورد جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲:۲۴ دقیقه امروز تصادفی در مسیر شرق به غرب اتوبان ارتش،‌ابتدای اتوبان امام علی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ۲ ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی تیبا با ۷ نفر سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و با پایه تیر ادوات ترافیکی برخورد کرده است.

وی با اشاره به وضعیت سرنشینان خودرو گفت: ۳ نفر از سرنشینان به خارج از خودرو پرتاب شده بودند و ۴ نفر دیگر در داخل خودرو محبوس بودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی افراد محبوس شده را از خودرو بیرون آوردند.

ملکی افزود: این افراد تحویل اورژانس داده شدند و پس از انجام معاینات مشخص شد که ۴ نفر از آنها که شامل ۳ زن و ۱ مرد بودند فوت کردند و ۳ نفر دیگر شامل ۲ خانم و یک آقامرد هم مجروح شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *