جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تسویه حساب خونین با راننده اتوبوس!

مردان مسلح برای تسویه حساب با راننده اتوبوس بین شهری این خودرو را با مسافرانش به رگبار بستند.

به‌گزارش «ایران»، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه شامگاه جمعه ۴ تیر یک دستگاه اتوبوس که از ایرانشهر به زاهدان می‌رفت برای استراحت مسافران در کنار مسجد یک روستای بین راهی توقف کرد. اما دقایقی بعد هنگامی که مسافران در حال سوار شدن به اتوبوس بودند ناگهان دو مرد مسلح سوار بر یک دستگاه خودروی سواری بدون پلاک به اتوبوس نزدیک شده و شروع به تیراندازی کردند.
ضاربان با به رگبار بستن اتوبوس باعث مجروح شدن دو نفر از مسافران شدند. در این حادثه دو مرد جوان از ناحیه دست و پهلو مصدوم شدند که به بیمارستان خاتم الانبیای ایرانشهر انتقال یافتند.
سردار «محمد قنبری»، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ما گفت: نخستین بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد که ضاربان با راننده اتوبوس اختلاف مالی داشته‌اند و برای تسویه حساب و ترساندن راننده اقدام به تیراندازی کرده‌اند.
این افراد هویت‌شان شناسایی شده است و بزودی دستگیر خواهند شد. مجروحان این حادثه در شرایط مساعدی تحت درمان هستند و اقدامات لازم برای دستگیری ضاربان در دستور کار قرار دارد.
«محمد مهران امینی فرد»، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر نیز گفت: به گفته مسافران بعد از توقف اتوبوس در محور ایرانشهر- زاهدان برای نماز، مسافران متوجه دو فرد مسلح شده و از ترس بلافاصله به داخل اتوبوس می‌روند. از آنجا که ضاربان نتوانستند وارد اتوبوس شوند شروع به تیراندازی کرده و دو مسافر مجروح شدند.
یک نفر از مسافران از ناحیه دست مجروح شده و پس از جراحی حالش مساعد است و اما مصدوم دوم از ناحیه کمر تحت جراحی قرار گرفته و احتمال اعزام او به تهران یا شیراز وجود دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *