پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

تساوی پرگل پرتغال و مجارستان در شب رکوردشکنی رونالدو +تصاویر

دیدار تیم های پرتغال و مجارستان در دور پایانی مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۱۶ با تساوی پر گل ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در دور پایانی مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۱۶، در گروه F از ساعت ۲۰:۳۰ امشب ، تیم های پرتغال و مجارستان در وزشگاه لومیرس و به قضاوت مارتین اتکینسون انگلیسی به مصاف هم رفتند.
این دیدار با تساوی پرگل ۳ بر ۳ به پایان رسید.
%postname%
ترکیب پرتغال:
روی پاتریشیو، په‌په، ریکاردو کاروالیو، ژائو موتینیو، ژائو ماریو، ویرینیا، ویلیام کاروالیو، آندره گومز، لوئیز نانی، الیسیو و کریستیانو رونالدو
ترکیب مجارستان:
گابور کرالی، آدام لانگ، رولاند یوهاس، ریچارد گوزمیچ، میهای کورهوت، آدام پینتر، آکس اِلک، گرگور لاورنچیچ، زولتان گرا، بولاژ جوجاک و آدام سالای
%postname%
پرتغالی ها برای صعود به شدت به پیروزی در این دیدار احتیاج داشتند اما مجارستان بازی را بهتر آغاز کرد و گل اول را این تیم به ثمر رساند تا امیدهای پرتغالی ها کمرنگ شود .
%postname%
%postname%
دقیقه ۱۹ روی یک ارسال کرنر از مجارستانی ها ابتدا رونالدو توپ را با سر دور کرد ، سپس نانی هم دفع ناقصی داشت و توپ جلوی پای زولتان گرا بازیکن مجارستان افتاد و او با یک شوت دروازه پاتریسیو را باز کرد.
%postname%
پس از گل پرتغالی ها پیش کشیدند و به دنبال زدن گل مساوی بودند اما حملات این تیم زیاد زهر دار نبود.
دقیقه ۳۹ په په یک گل به ثمر رساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد.
دو دقیقه بعد پرتغال توسط نانی گل مساوی را زد تا اشتباهش را روی گل مجارستان جبران کند. با پاس رونالدو ، نانی با کرالی تک به تک شد و ضربه اش را درون دروازه مجار ها قرار داد تا بازی به تساوی کشیده شود.
%postname%
%postname%
%postname%
%postname%
%postname%
در نهایت این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز مجارستان زود به گل رسید. دقیقه ۴۷ جوجاک با یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه به زیبایی گل دوم مجارستان را به ثمر رساند.
اما سه دقیقه بعد پرتغال بازهم کار را به تساوی کشاند. سانتر عالی جائو ماریو روی دروازه را رونالدو با پشت پا وارد دروازه کرالی کرد تا پای او هم به گلزنی در این جام باز شود.
پس از اینکه پرتغال به گل دوم رسید باز هم مجارستان گلزنی کرد. دقیقه ۵۵ جوجاک ضربه آزادش را به دیوار دفاعی پرتغال کوبید و در برگشت خودش توپ را گرفت و با یک شوت پای چپ بسیار زیبا دروازه پاتریسیو را فروریخت.
دقیقه ۶۲ بازهم رونالدو کار را به تساوی کشاند. سانتر کوارشمای تازه وارد به روی دروازه را رونالدو با ضربه سر وارد دروازه کرد تا گل سوم پرتغال به ثمر برسد.
تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا بازی با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان برسد و در پرگلترین بازی جام دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
رکوردزنی رونالدو در تاریخ جام ملت‌های اروپا/ هفتمین گل کریس در یورو
فوق ستاره پرتغالی موفق شد در دیدار مقابل مجارستان گلزنی کند تا در ۴ یورو برای تیم ملی کشورش موفق به گلزنی شده باشد.
رونالدو بهترین بازیکن این دیدار شد
%postname%
جدول رده بندی:
%postname%
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *