سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۷ قبل از ظهر به وقت تهران

تساوی بدون گل استقلال مقابل پدید

تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل مقابل پدیده متوقف شد.

http://media.sarpoosh.com/images/9610/96-10-c07-2816.jpg

تساوی بدون گل استقلال مقابل پدید

دو تیم فوتبال پدیده و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار  در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلالی‌ها باز هم از پیروزی مقابل شاگردان مهاجری در این فصل عاجز بمانند.
نیمه نخست

دقیقه ۶: پاس در عمق و قطری بازیکنان استقلال به وریا غفوری رسید و این بازیکن با پاسی در عرض جابر انصاری را که پشت به دروازه بود، صاحب توپ کرد که مهاجم آبی‌پوشان با یک دور زیبا ضربه را به سمت دروازه پدیده راهی کرد که توپ با واکنش زیبای جلالی راد برگشت داده شد.

دقیقه ۲۱: اشتباه مدافعان استقلال، توپ را در فاصله ۲۵ متری دروازه در اختیار میلاد کمندانی قرارداد که شوت سرکش این بازیکن با فاصله‌ای کم از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: نفوذ امید ابراهیمی به زمین پدیده با یک‌و دو با فرشید اسماعیلی همراه شد که توپ در محوطه جریمه به صورت اتفاقی به امید ابراهیمی رسید که ضربه ناگهانی این بازیکن با پشت پا را جلالی راد برگشت داد تا مانع از گلزنی آبی‌ها شود.

دقیقه ۳۴: سانتر فرشید باقری به چشمی رسید که ضربه این بازیکن را مدافعان پدیده برگشت دادند اما اشتباه قاضی در دفع توپ باعث شد مجید حسینی در موقعیت سرزنی قرار بگیرد که ضربه سر مدافع استقلال را عبدالله حسینی از روی خط دروازه برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۵: محمدرضا خلعتبری جای میلاد کمندانی را در ترکیب پدیده گرفت.

دقیقه ۲۳: جحسین فاضلی به عنوان دومین بازیکن تعویضی پدیده به جای محمد مهدی‌خانی وارد زمین شد.

دقیقه ۵۵: حرکت و سانتر وریا غفوری به روی دروازه، چپاروف را در موقعیت خوبی برای سرزنی قرار داد که ضربه سر چکشی چپلروف از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: بازیکنان استقلال معین عباسیان را در پشت محوطه جریمه متوقف می‌کنند و ضربه ایستگاهی به سود پدیده اعلام می‌یشود که ضربه خلعتبری با برخورد به مدافع استقلال راهی کرنر می‌شود.

دقیقه ۶۰: پاس بلند مرادمند به خلعتبری رسید که این بازیکن قاضی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که مهاجم پدیده با عبور از مدافع استقلال، ضربه ارامی را روانه دروازه کرد که توپ به راحتی در اختیار رحمتی قرار گرفت.

دقیقه ۶۴: حرکت معین عباسیان از سمت راست و سانتر زیبای بازیکن از از محمد قاضی رد شد اما توپ در مقابل دروازه خالی به خلعتبری رسید که ضربه بی‌دقت شماره ۱۰ پدیده از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: بهنام برزای جایگزین فرشید اسماعیلی در تیم استقلال شد.

دقیقه ۷۶: علی قربانی به جای جابر انصاری وارد میدان شد.

دقیقه ۷۸: حرکت زیبای امید ابراهیم و عبور از خلعتبری، توپ را در محوطه جریمه به بهنام برزای رساند که سانتر این بازیکن پس از برخورد به پا مدافع پدیده به سمت دروازه کمانه کرد که توپ پس از واکنش جلالی راد به تیرک‌های افقی و عمودی دروازه پدیده برخورد کرد اما به درون دروازه راهی پیدا نکرد.

دقیقه ۸۰: حرکت ترکیبی بازیکنان پدیده توپ را در پشت محوطه جریمه به امین قاسمی‌نژاد رساند که شوت زمینی این بازیکن به راحتی در دستان رحمتی قرار گرفت.

دقیقه ۸۱: قاسمی‌نژاد جای خود را به سالار افراسیابی داد.

دقیقه ۸۶: حرکت نورافکن در محوطه جریمه با سر توپ این بازیکن همراه شد اما برخورد دست بازیکن پدیده با مچ پای نورافکن باعث شد هافبک استقلالی‌ها تعادل خود را از دست دهد تا اشکان خورشیدی اعلام ضربه پنالتی کند. امید ابراهیمی پشت توپ قرار گرفت واما واکنش فوق‌العاده جلالی راد مانع از گل شدن پنالتی ابراهیمی شد.

استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در جایگاه ششم قرار گرفت. پدیده نیز با ۲۳ امتیاز در رتبه دهم باقی ماند.

ترکیب پدیده: سعید جلالی، رضا ناصحی، عبدالله حسینی، حسین مرادمند، اکبر صادقی،سعید صادقی امین قاسمی‌نژاد، میلاد کمندانی، محمد مهدیخانی، محمد قاضی و معین عباسیان

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، سرور چپارف و جابر انصاری

شفر بعد از تساوی استقلال:

گل نشدن پنالتی ما مهم نیست/ کار بازیکنان پدیده جوانمردانه نبود!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار تیمش مقابل پدیده که منجر به مساوی بدون گل این تیم شد اظهار داشت: بازی خوبی بود و شانس های زیادی برای گلزنی به دست آمد. در نیمه اول سه چهار موقعیت خوب داشتیم که گل نشد. در نیمه دوم پدیده یک شانس خیلی خوب داشت.

وی با  اشاره به از دست رفتن پنالتی استقلال گفت: امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است. اینکه پنالتی هم گل نشده مهم نیست. ممکن است در فینال جام جهانی هم این اتفاق رخ بدهد و بازیکنی توپی را گل نکند.

سرمربی استقلال گفت: امروز محسن کریمی و داریوش شجاعیان را نداشتیم. این شانس را به جابر انصاری دادم که به جای علی قربانی بازی کند. ما شانس هایی برای گلزنی داشتیم. مهم این است که موقعیت گلزنی داشتیم.

وی تاکید کرد: بازیکن جدید ما فردا می آید. امیدوارم او از مهاجمان ما خوش شانستر باشد و این فرصتها را به گل تبدیل کند.

شفر یادآور شد: تیم امروز با ۱۲ بازیکن بازی می کرد. در لحظات آخر یک شانس خوب داشتیم ولی از طرف بازیکنان حریف یک توپ دیگر وسط زمین افتاد. این بازی جوانمردانه نیست.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *