شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷ قبل از ظهر به وقت تهران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا و استقلال برابر نفت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی مقابل سایپا صف آرایی خواهند کرد که  دو مدافع این تیم مصدوم هستند.

http://files.dustaan.com/users/hk/aup/9504/437_pics/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3.jpg

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا

احتمال اول رفتن حسین ماهینی از دفاع راست به دفاع چپ خواهد بود که با این تغییر، صادق محرمی وارد ترکیب اصلی می‌شود.

احتمال دیگر استفاده از محسن ربیع‌خواه در پست دفاع چپ است که در این صورت سرخپوشان با یک هافبک دفاعی یعنی کمال کامیابی‌نیا وارد زمین می‌شوند و این موضوع به معنای بازگشت محسن مسلمان به ترکیب اصلی است.

احتمال ضعیفی هم وجود دارد که سرخپوشان شایان مصلح را در دفاع چپ استفاده کنند و اگر این اتفاق بیافتد، چینش خط هافبک این تیم تغییری نخواهد داشت.

سرخپوشان در سایر نقاط زمین مشکل خاصی ندارند و مهره‌های اصلی‌شان را در اختیار دارند و همین موضوع احتمال نیمکت نشینی دوباره محسن مسلمان در خط هافبک و استفاده از زوج موفق منشا – علیپور در خط حمله را زیاد می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

استقلال تهران برابر نفت تهران

وینفرد شفر همانند دربی و سه بازی پیشین به سیدحسین حسینی اعتماد خواهد کرد تا سنگربان آبی‌‌ها باشد. این گلر جوان که در تیم بزرگی به لیست بازیکنان ثابت دست پیدا کرده است در دیدار برابر سرخپوشان نمایش قابل قبولی داشت و دلیل محکمی وجود ندارد که سرمربی آلمانی از سیدمهدی رحمتی استفاده کند.

فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده دو انتخاب وینفرد شفر برای گلزنی مقابل نفت خواهند بود. آمار مهاجمان استقلال در فصل جدید غیر قابل توجیح است اما سرمربی آلمانی فعلا با همین بازیکنان پیش می‌رود تا در نقل و انتقالات یک مهاجم تمام کننده به ترکیب تیمش استفاده کند.

بنابراین ترکیب ۲-۴-۴ استقلال مقابل نفت تهران به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روزبه چشمی، سرور جپ، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *