http://www.khabarvarzeshi.com/images/post/main/42374340.jpg

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۸۵

به گزارش ایلنا، دربی ۸۵ پایتخت روز پنجشنبه و از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا دو تیم استقلال و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار فصل را مقابل هم برگزار کنند.

پرسپولیس در این دیدار با مصدومیت فرشاد احمدزاده و محرومیت مهدی طارمی، دو مهره هجومی و تاثیرگذار خود را مقابل استقلال در اختیار ندارد. احمد نوراللهی هم همچنان اجازه بازی ندارد تا برانکو مجبور باشد ترکیب تیمش را بدون این ۳ بازیکن به میدان بفرستد.

محسن مسلمان، هافبک جنجالی‌ روزهای اخیر سرخپوشان هم پس از محرومیت موقتی که برایش صادر شده بود، در نهایت با ارائه توضیحات خود به کمیته اخلاق توانست این حکم را به حالت تعلق در آورده و مجوز بازی در دربی را بدست بیاورد. ضمن اینکه مسلمان دیدار قبلی سرخپوشان مقابل نفت را هم با تصمیم برانکو بدون حضور این بازیکن به میدان رفتند. با این حال به نظر می‌رسد در دربی شاهد بازگشت او به میادین باشیم.

دروازه سرخپوشان را مثل همیشه علیرضا بیرانوند سنگربانی می‌کند. خط دفاع با توجه به حساسیت‌های دربی از نفرات با تجربه و مطمئن تشکیل می‌شود و بدین ترتیب خروج صادق محرمی در جمع نفرات اصلی محتمل به نظر می‌رسد. در این صورت حسین ماهینی در پست اصلی خود دفاع راست قرار می‌گیرد.

دو مدافع میانی سرخپوشان هم جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده خواهند بود تا محمد انصاری به دفاع چپ برود.

خط هافبک سرخپوشان با یک هافبک دفاعی یعنی کمال کامیابی‌نیا به میدان خواهد رفت و احتمال نیمکت نشینی محسن ربیع‌خواه که این روزها مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته است وجود دارد. سه هافبک دیگر سرخپوشان در سیستم لوزی را محسن مسلمان، بشار رسن و وحید امیری تشکیل می‌دهند که بشار رسن متمایل به راست و وحید امیری متمایل به چپ بازی خواهند کرد.

خط حمله سرخپوشان هم مثل همیشه در اختیار علی علیپور و گادوین منشا خواهد بود تا این دو نفر برای باز کردن دروازه استقلال تلاش کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند – شجاع خلیل‌زاده – حسین ماهینی – سیدجلال حسینی – محمد انصاری – کمال کامیابی‌نیا – وحید امیری – محسن مسلمان – بشار رسن – گادوین منشا – علی علیپور