پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

تردد ۳۸۵ میلیون خودروی تک‌ سرنشین در کشور چین!

طبق آمار های اعلام شده از سوی سازمان مدیریت ترافیک چین در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۸۵ میلیون خودروی تک‌ سرنشین در این کشور تردد کرده اند!

فارس: بنابر اعلام سازمان مدیریت ترافیک چین، تعداد خودروهای شخصی تک‌سرنشین که در سطح شهرها و خیابان‌های مختلف این کشور در سال ۲۰۱۷ تردد کرده‌اند، حدود ۳۸۵ میلیون دستگاه است.

این سازمان همچنین تعداد موتورسیکلت‌هایی که در سال ۲۰۱۷ در سطح کشور چین تردد کرده‌اند را بالغ بر ۳۱۰ میلیون دستگاه اعلام کرد.

سازمان مدیریت ترافیک چین با بیان اینکه باید مانع رشد بیش از حد وسایل نقلیه شد، اظهار داشت: در سال ۲۰۱۷، حدود ۳۳ میلیون و ۵۲۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ میلیون و ۵۴۰ هزار دستگاه خودرو به تعداد موتورسیکلت‌ها و خودروهای در حال تردد کشور چین افزوده شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت ترافیک چین نیز اعلام کرده است، در سال ۲۰۱۷، ۷ شهر پکن، چنگدو، چونگینگ، شانگهای، سوژو، شنژن و ژنگو بیش از ۳ میلیون افزایش خودرو داشته‌اند.

با افزایش وسایل نقلیه موتوری، تعداد رانندگان نیز به سرعت در حال افزایش است؛ به طوری‌که در ۵ سال گذشته در هر سال بیش از ۲۴ میلیون و ۶۷۰ هزار راننده به تعداد رانندگان کشور چین اضافه شده است.

در میان تمام رانندگانی که در سال ۲۰۱۷ در کشور چین رانندگی کرده‌اند، حدود ۲۹ درصد را زنان تشکیل می‌دهند که این رقم به نسبت سال ۲۰۱۶ با ۱٫۵۶ درصد رشد روبه‌‌رو بوده است.

 

تردد ۳۸۵ میلیون خودروی تک‌ سرنشین در کشور چین!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *