سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۲ قبل از ظهر به وقت تهران

ترامپ دستیار سابقش را «سگ» خواند +عکس

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود اوماروسا نیومن، دستیار سابقش را «سگ» توصیف کرد.

https://img.tsn.ua/cached/1534150159/tsn-0aac7b3bbd08e91384419d4ae49bc10f/thumbs/1340x530/bc/05/68559378b877df9bab1ee73bdc0205bc.jpeg

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز سه شنبه با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود، اوماروسا نیومن، دستیار سابقش و تنها آمریکایی آفریقایی تبار که سمَت شاخصی در کاخ سفید داشت را «سگ» توصیف کرد.

او در این پیام توئیتری نوشت: «وقتی به یک دیوانۀ بدبخت گریان یک فرصت و شغلی در کاخ سفید می دهید، حدس می زنم کار درستی نیست. اقدام ژنرال کلی برای اخراج سریع آن سگ خوب بود!»

خطاب قرار دادن یک زن آمریکایی آفریقایی تبار با نام یک حیوان، رسما نوعی انحراف کلامی [فحاشی] رئیس جمهور آمریکاست که توهین نژادی را نیز در ذهن تداعی می کند.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر اعلام کرده بود که نژادپرست نیست. او همچنین ادعای نیومن در مورد توهین نژادی به او در برنامه تلویزیونی The Apprentice را رد کرد. این در حالی است که ترامپ از واژه سگ برای توهین به مشاورش دریغ نکرده است.

ترامپ پیشتر میت رامنی و استیو بنن را سگ نامیده بود.

اوماروسا در کتاب جدیدش با عنوان «نامتوازن» چندین اتهام علیه دونالد ترامپ مطرح کرده است. وی در بخشی از این کتاب نوشته است که رئیس جمهور آمریکا در یک برنامه تلویزیونی از الفاظی توهین آمیز و نژادپرستانه علیه سیاهپوستان استفاده کرده است

در حال حاضر، کاخ سفید در تلاش است مانع از افشاگری های بیشتر دستیار سابق ترامپ شود. اوماروسا در سال ۲۰۱۷ به کاخ سفید راه یافت اما در دسامبر همان سال به دلایل نامعلوم کاخ سفید را ترک کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *