پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تجاوز ۲ پسر مسافربرنما به دختر جوان در شیراز

مجله انلاین دوستان : پرونده دو پسر شیطان صفت که در پوشش مسافربر زنان را سوار کرده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می دادند برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد.

تجاوز 2 پسر مسافربرنما به دختر جوانی در شیراز
تجاوز ۲ پسر مسافربرنما به دختر جوان در شیراز

رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی استان فارس در دستور کار تیم قضایی – پلیسی قرار گرفت.

زن جوان در شکایت خود به ماموران گفت: دیروز عصر پس از خرید قصد رفتن به خانه را داشتم که یک خودروی پراید با دو سرنشین مرد مقابلم توقف کرد. سوار ماشین شدم. رفتار دو پسر جوان عادی بود . پس از طی مسافتی ناگهان راننده تغییر مسیر داد. از او خواستم توقف کند اما همدستش با چاقو مرا تهدید کرد.

وی ادامه داد: دو پسر شرور بدون توجه به التماس هایم، مرا به حاشیه شهر برده و با تهدید و کتک مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها سپس طلاهایم را سرقت کرده و مرا در همان وضع آنجا رها کردند.

با طرح این شکایت تجسس های گسترده ای برای دستگیری دو پسر شرور آغاز شد. ماموران در بررسی های خود متوجه شدند متهمان به این شیوه چند زن و دختر دیگر را هم سوار کرده و پس از مقاومت قربانیان خود آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

پس از تحقیقات گسترده متهمان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند. دو پسر جوان در ابتدا منکر جرم شده اما پس از رو به رو شدن با شکات لب به اعتراف گشودند.

راننده در بازجویی ها گفت: برای پرداخت قسط خودرو تصمیم به سرقت گرفته و موضوع را با دوستم در میان گذاشتم .او هم قبول کرد در سرقت ها کمکم کند. پس از ربودن چند زن دچار وسوسه شیطان شده و قربانیان را مورد آزار و اذیت قرار می دادیم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد و دو متهم به زودی بهریاست قاضی عرفانی زاده محاکمه خواهند شد./باشگاه خبرنگاران

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *