سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

تجاوز گروهی مرگبار به دختر جوان توسط دندانپزشک و پرسنل بیمارستان +عکس

تاکنون دو مورد تجاوز خشونت آمیز در پاکستان و بنگلادش رخ داده که بسیار رسانه ای و خبرساز شده است.

https://khaberni-6zrocpuaymq7.stackpathdns.com/uploads/news_model/2019/04/main_image5cc072b5e9a30.jpg

یک دختر پاکستانی پس از این که درد شدیدی در دندان هایش احساس کرد، تصمیم گرفت تا برای درمان به یکی از بیمارستان‌ها برود، اما به جای دریافت خدمات درمانی، مورد تجاوز دسته جمعی از سوی پرسنل بیمارستان قرار گرفت و سپس به قتل رسید.

بنا به گزارش رسانه ها، پس از این که پرسنل بیمارستان عصمت جنجو را مورد تجاوز قرار دادند، پیش از مرگ او با مادرش تماس می‌گیرند و به او می‌گویند، دخترش به دلیل حساسیت به آنتی بیوتیک‌ها حالش وخیم است.

مادر با عجله به بیمارستان دولتی شهر کورانگی در اقلیم سند پاکستان می‌رود تا فرزندش را ببیند، او تمام بیمارستان را زیر پا می‌گذارد و در نهایت جسد بی جان دخترش را روی برانکارد در اتاق زهوار درفته و دور افتاده‌ای در بیمارستان پیدا می‌کند.

بنا به گزارش پزشکی قانونی،شواهد نشان می‌دهد، عصمت جونجو پس از تجاوز دسته جمعی مسموم شده است. چهار تن از پرسنل بیمارستان که دو تن از آن‌ها پزشک بودند متهم شناخته و سه تن از آن‌ها دستگیر و بازجویی شده اند، اما متهم چهارم که پزشک است، فرار کرده و پنهان شده است.

نخست وزیر اقلیم سند، دستور داده تا تمام اقدامات قانونی با اقتدار علیه متهمان صورت بگیرد. فعالان حقوقی از این جنایت زشت و هولناک در حق دختری که تنها جرمش مراجعه به بیمارستان برای درمان دندان دردش بوده ابراز حیرت و شگفتی کرده اند.

رئیس کمیسیون حقوق بشر سند گفت، به شدت از این جنایت هولناک شوکه شده است و حمایت کامل خود را از خانواده‌ی آسیب دیده اعلام کرد.

اما گزارش دوم درباره ماجرای جنجالی تجاوز مدیر مدرسه به یک دانش آموز در داکا پایتخت بنگلادش است. در این چند روز اخیر این اتفاق در رسانه‌ها و فضای مجازی جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

دانش آموز نوزده ساله بنگلادشی از سوی مدیر مدرسه مورد تجاوز قرار گرفت.وی این حادثه تلخ را به خانواده اش اطلاع داد. خانواده هم به پلیس مراجعه کردند.

افسر پلیس از حرف‌های دختر دانش آموز فیلم گرفت. پس از چندی فیلم در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای انتشار یافت. مدیر مدرسه دستگیر شد. اما قسمت عجیب ماجرا این بود که قربانی، مورد ملامت برخی از مردم قرار گرفت. حتی گروهی در دفاع از مدیر مدرسه تظاهرات کردند و خواستار آزادی او شدند و به جای متهم کردن مدیر، دخترجوان را سرزنش کردند و او را تهدید کردند که شکایتش را پس بگیرد.

پس از یازده روز که از این ماجرا گذشت قربانی برای امتحانات نهایی به مدرسه رفت. یکی از دوستانش گفت که کسی در پشت بام مدرسه از او کمک می‌خواهد. وی به پشت بام مدرسه رفت. پنج مرد نقابدار در انتظار او بودند. او را محاصره کرده و از او خواستند تا شکایتش از مدیر مدرسه را پس بگیرد، و وقتی دختر مخالفت کرد او را زنده آتش زدند.

او ۸۰ درصد دچار سوختگی شد و در بیمارستان داکا پایتخت بنگلادش جان سپرد. پلیس ۱۵ نفر را دستگیر کرد که ۷ تن از آن‌ها در این قتل دخیل بودند.

 

/منبع : رکنا

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *