سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

تجاوز و اعدام ۲ دختر نوجوان +عکس

مجله انلاین دوستان :  تصاویر ارسالی از روستایی در شمال هند، دو دختر نوجوان ۱۴ و ۱۵ ساله در حالی که از درختی به دار آویخته شده‌اند را نشان می‌دهد. مقامات هند روز جمعه گفتند پلیس در شمال این کشور سه مرد را به جرم حمله بیرحمانه به مادر یک از قربانیان تجاوز جنسی که از پس گرفتن شکایتش خودداری کرده بود ، دستگیر کرد. این در حالی است که ماموران تحقیق در جستجوی سرنخ هایی در یک تجاوز گروهی در منطقه ای دیگر از هند هستند که به مرگ دو دختر نوجوان انجامید.

تجاوز و اعدام 2 دختر نوجوان +عکس
تجاوز و اعدام ۲ دختر نوجوان +عکس

به گزارش اسوشیتدپرس از لوکنا ، زنی که در این هفته در شهر اتاواه در ایالت اوتار پرادش مورد حمله قرار گرفت مادر دختر نوجوانی است که ۱۱ مه مورد تجاوز قرار گرفت. پس از شکایت این زن یکی از مردان محلی در ارتباط با این تجاوز بازداشت شد. دو دختر نوجوان — که پلیس ابتدا تصور می کرد خواهر هستند اما بعدا معلوم شد دختر خاله اند — توسط مهاجمانی مورد تجاوز قرار گرفتند که اجساد آنها را از یک درخت در روستای کاترا در ایالت اوتار پرادش آویزان کرده بودند.

روستاییان خشمگین ، که می گفتند پلیس برای یافتن این دو دختر از زمان مفقود شدن آنها در سه شنبه هیچ کاری نکرده بود ، در اعتراض آرام به انفعال پلیس اجازه ندادند اجساد آنها پس از کشف شدن از درخت پایین آوردند. روستاییان پس از نخستین دستگیری ها در روز چهارشنبه اجازه دادند اجساد این دو دختر از درخت پایین آورده شود. مقامات پلیس دو افسر و دو نفر از مردان ساکن روستا را بازداشت کردند و در جستجوی سه مظنون دیگر هستند.
این حادثه، یاد‌آور تجاوز گروهی به یک دانشجوی دختر جوان در دهلی نو، در دسامبر سال ۲۰۱۲ است که به مرگ او منجر شد. این حوادث تاکنون اعتراضات گسترده مردمی‌را به همراه داشته که خواهان تشدید مجازات متجاوزین به عنف هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *