پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تجاوز معلم شیطان صفت به دانش اموزان ۷ تا ۱۳ ساله

www.dustaan.com-تجاوز-معلممجله انلاین دوستان  :معلم شیطان‌صفت زبان فرانسه مدرسه‌ای معروف در انگلیس به اتهام آزار و اذیت وحشیانه ۲۴ دانش‌آموز پسر دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس در پرونده اتهامی این معلم به نام «کیت کاوندیش کولسون»‌۷۱ ساله در فاصله سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۵ میلادی، دانش‌آموزان ۸ تا ۱۳ ساله را فریب داده و آنها را در موقعیت‌های مختلف هدف نیت شیطانی خود قرار داده است.
به گزارش پلیس این معلم زبان فرانسه در سیاست‌های خشک مدرسه شهر «چستر» انگلیس و در زمان تدریس‌های خصوصی‌اش با رفتار دوستانه ظاهری، با دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کرد و طعمه‌هایش را داخل کلاس، خوابگاه و حتی گاهی در برابر دیگر دانش‌آموزان هدف نیات شیطانی خود قرار می‌داد و از بچه‌ها قول می‌گرفت که این واقعیت هولناک را مانند یک راز نگه دارند.
مدرسه محل خدمت این معلم شیطان صفت جایی بود که بسیاری از ثروتمندان و نامداران انگلیس از جمله «دیوید بکام» و «سرین آنسیل» قهرمان قایقرانی المپیکی این کشور با صرف هزینه‌های گزاف فرزندانشان را به آنجا می‌فرستند.
به‌رغم فاجعه روحی هولناکی که رفتار وحشیانه این معلم پیر بر نوجوانان دانش‌آموز گذاشته دادگاه تنها هفت سال زندان برایش تعیین کرده که با اعتراض خانواده‌ها روبه‌رو شده است.
به گفته روانشناسان برخی از نوجوانانی که هدف این رفتار وحشیانه قرار می‌گیرند تا حدود ۴۰ سال قادر به رهایی از بحران‌های آن نیستند و درمان آنها بسیار دشوار است.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *