چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تجاوز به شش زن برای انتقام‌گیری!

مردی متاهل که به دلیل اختلاف با همسرش، نسبت به زنان کینه به دل گرفته بود، دست کم شش زن را با بهانه ازدواج به کاشمر برد و مورد تعرض قرار داد.

رسیدگی به این پرونده از چندی پیش با شکایت دختری جوان در کاشمر در دستور کار پلیس قرار گرفت. او به ماموران گفت که از سوی مردی جوان با بهانه ازدواج فریب خورده و مورد تعرض قرار گرفته است.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان موفق به دستگیری متهم شدند. مرد جوان در ابتدا منکر جرم خود شد اما سرانجام اعتراف کرد و گفت: «از مدتی قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و تا پای طلاق رفتم اما با پادرمیانی خانواده آشتی کردیم. من بعد از این ماجرا نسبت به زنان کینه گرفتم و تصمیم گرفتم از آنها انتقام بگیرم. برای همین دختران جوانی را در سبزوار که با خانواده خود مشکل داشتند یا دم بخت بودند شناسایی می‌کردم و با بهانه ازدواج فریب می‌دادم. سپس آنها را به کاشمر می‌آوردم و پس از آزار و اذیت، در اطراف شهر رها می‌کردم. »

با ثبت اعتراف متهم، کارآگاهان به بررسی شکایت‌های مشابه در این خصوص پرداخته و متوجه شدند که متهم دست کم به شش دختر تعرض کرده است.

سرهنگ ابوالقاسم باقری، رییس پلیس کاشمر با اعلام این خبر به رکنا گفت: اکنون شش دختر از متهم شکایت کرده‌اند اما از آنجا که احتمال می‌رود او دختران زیادی را با این ترفند فریب داده باشد تحقیقات ویژه در این‌باره ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *