یکشنبه , ۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

تبلیغ سران فتنه توسط بازیگر معروف زن +تصاویر

مجله انلاین دوستان : همزمان با تحرکات رسانه های جریان های نفاق برای تطهیر آمران و مسببان اصلی بی قانونی های ناخوشایند سال ۸۸ و با هدف انحراف افکار عمومی در خصوص ناراستی  مطالبات کف خیابانی در آشوب های ایام فتنه ،صفحه منسوب به بازیگر زن سینما نیز بصورت علنی همسو با این جریان نفاق فعالیت می کند.

صفحه منسوب به هانیه توسلی که مدتهاست بصورت رسمی در شبکه اجتماعی تحت کنترل سازمانهای جاسوسی امریکا “اینستاگرام” بصورتی غیرمتعهدانه فعالیت می کند ، با انتشار تصویری از یکی از مسببین و امرین اصلی آشوبهای هرج و مرج طلبانه سال ۸۸ به تبلیغ برای این فرد پرداخته است .

www.dustaan.com-tabligh-saran-fetne www.dustaan.com-tabligh-saran-fetne2

این صفحه که پیش تر نیز با انتشار تصاویر بدون حجاب خانم بازیگر در این به اصطلاح شبکه اجتماعی  به صورت آشکاری به ارزشهای ملی و فرهنگی مردم دهن کجی کرده ، این بار نیز با رفتاری معنا دار تأیید و حمایت جریانهای فتنه فراری خارج کشور را در کمپین های ضد انقلابی شان همراه خود کرده است .

www.dustaan.com-tabligh-saran-fetne3

این رفتار مدیریت صفحه منسوب به هانیه توسلی با اعتراض و ابراز تأسف کاربران متعهد فضای مجازی مواجه شده  و جای ابهامات بسیاری را در اذهان عمومی نسبت به این عملکرد های غیر مسئولانه اش ایجاد کرده است.

با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران، متأسفانه با وجود گذشت بالای ۱۲ ساعت از انتشار این تصاویر نه تنها این تبلیغات غیر قانونی و مسأله دار حذف نشده بلکه تکذیبیه ای نیز در این خصوص از سوی این خانم بازیگر در رسانه ها منتشر نشده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *