سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تاج : کی‌ روش جانشینی در تیم ملی ندارد/ دالیچ و غیر دالیچ نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال به آخرین چالش به وجود آمده میان کی روش و برانکو مستقیما ورود کرده و حالا سعی دارد این ماجرا را مدیریت کند.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1397/4/10/441701_482.jpg

به گزارش” ورزش سه” در روز‌های اخیر و بعد از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی، مصاحبه‌های آتشین کارلوس کی روش آغاز شد و برانکو نیز بار دیگر پاسخ مصاحبه‌های کی روش را داد. بعد از یکی از آخرین مصاحبه‌های برانکو و تعریف و تمجید‌های او از سرمربی تیم ملی کرواسی زلاتکو دالیچ این شائبه به وجود آمد که تیم ملی ایران برای جانشینی کی روش به دنبال مربی مثل دالیچ است.

با این وجود امروز مهدی تاج رسما اعلام کرد که دالیچ و غیردالیچ نداریم. او به خبرنگاران گفت که این بحث‌ها باید تمام شود چرا که فدراسیون قصد ندارد کارلوس کی روش را برکنار کند و کس دیگری را به جایش بیاورد. البته براساس آنچه تاج امروز گفت: فدراسیون از کی روش خواسته که دیگر مصاحبه‌ای نکند هرچنداعلام کرده است که هیچ سرمربی دیگری نیز نباید در این باره صحبت کند.

با این حساب آیا می‌توان انتظار داشت که سرانجام این جدل بین کی روش و مربیانی مثل برانکو، قلعه نویی، کرانچار و علی کریمی تمام خواهد شد یا بازهم در ادامه باید شاهد چالش‌های بزرگتری باشیم. امروز و تا اینجا البته طرفین هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده اند و فعلا هوای فوتبال آفتابی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *