چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ قبل از ظهر به وقت تهران

تابعیت کانادایی مریم منصف به دلیل ارایه اطلاعات غلط لغو می شود!

براساس گزارش روزنامه «تورنتو سن کانادا» مریم منصف وزیر  اصلاحات نهادهای دموکراتیک کانادا به‌خاطر ارایه اطلاعات غلط برای دریافت تابعیت این کشور با خطر لغو تابعیت روبرو است.

مریم منصف با خطر لغو تابعیت کانادا مواجه است

به گزارش مجله اینترنتی دوستان :  نماینده مهاجرین کانادا عنوان کرده است در صورتی که درخواستی تابعیت وزیر اصلاحات نهادهای دموکراتیک این کشور دارای اطلاعات نادرست باشد، او با عواقب شدید روبرو خواهد شد.

گایدی مامن گفته است که مریم منصف از طریق جعل، تابعیت گرفته است, و فرقی نمی‌کند که عمدی بوده یا نبوده اما تابعیت کانادایی او در حال حاضر به احتمال زیاد لغو خواهد شد».

مریم منصف قبلا به‌عنوان اولین افغان‌تبار وزیر کانادا شناخته می‌شد که در ۱۱ سالگی از افغانستان به کانادا مهاجرت کرده بود. اما او به تازگی گفته بود که در ایران متولد شده است.

در خبر ها امده است که در پاسپورت او محل تولد‌ش ولایت هرات افغانستان نوشته شده اما اینکه در درخواستی اصلی پناهندگی او چه معلوماتی درج شده تا هنوز روشن نیست.

تونی کلیمنت یک نماینده حزب محافظه کار خواهان تحقیقات از پرونده درخواستی تابعیت مریم منصف شده و درخواست کرده است تا وزارت وی موقتا تعلیق شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *