سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

تأخیر ۶ ماهه در تحویل ۱۷ روزه سراتو + تصاویر

در بازار بلاتکلیف خودروهای وارداتی فروشندگان خودرو هم در قالب شرکت یا آگهی ضمن استفاده از شگردهای خاص و اعلام نرخ های غیر معقول سعی در جذب مشتری برای فروش خودرو می کنند غافل از آنکه خبری از تحویل خودرو توسط آنها نیست.

تأخیر 6 ماهه در تحویل 17 روزه سراتو + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازار خرید و روش خودروهای وارداتی از تیرماه سال گذشته با اتفاقات متعددی روبه رو شده که همین امر التهابات این بازار را هر روز بیشتر کرده است. البته در این اوضاع نابسامان بسیاری از شرکت ها سوء استفاده کرده و به بهانه های مختلف از جمله نوسانات نرخ ارز و مشکلات ثبت سفارش خودرو در صدد افزایش قیمت محصولات خود بر آمده اند که این امر تشدید رکود بازار افزایش داده است.

علاوه بر این فروشندگان خودرو هم در قالب شرکت یا آگهی های مختلف ضمن استفاده از شگردهای خاص و اعلام نرخ های غیر معقول سعی در جذب مشتری برای فروش خودرو می کنند غافل از آنکه خبری از تحویل خودرو نبوده و در نهایت فقط وعده ماه های آینده را به خریداران می دهند.

در همین زمینه موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل به تسنیم گفته بود: از مردم درخواست می کنیم  فریب شرکت های غیرمجاز را نخورند، اما متأسفانه مردم بدون توجه به این موضوع به راحتی در پیش فروش های غیرقانونی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه شکایت های متعددی به اتحادیه ارسال شده که در حال بررسی آنها هستیم، افزود: برخی از این شرکت‌های غیر مجاز پول ماشین را نقداً از مشتری دریافت می‌کنند و آنها هم به امید سود بیشتر و خرید خودروی ارزان تر از قیمت بازار این پول ها را پرداخت می‌کنند.

به عنوان نمونه اخیراً فروشگاه زنجیره ای خودرو تحت عنوان کارما با وعده تحویل ۱۷ روزه تعدادی از خودروها مبالغی را از مردم دریافت کرده در حالی که بعد از گذشت بیش از ۱۷ روز خبری از خودرو نبوده و شرکت مدام وعده ماه های آینده را به خریداران می دهد.

فردی که در بهمن ماه ۹۶ یک خودروی سراتو سدان از این فروشگاه خریداری کرده به خبرنگار تسنیم می گوید: در زمان ثبت نام ۵۰ میلیون تومان به حساب آنها واریز کردم و در قرارداد درج شد که تحویل خودرو ظرف ۱۷ روز آینده است، در صورت تأخیر هم سود سالانه ۱۸ درصد روز شمار به خریداران پرداخت می کنیم. در حال حاضر بیش از دو ماه از خرید من می گذرد و هنوز فروشگاه خودرویی به بنده تحویل نداده است.

وی با بیان اینکه با مراجعه به آنها اعلام کردم که از خرید خود منصرف شده و پول من را برگردانید، افزود: آنها در پاسخ گفتند می توانی تا خرداد ماه صبر کنی تا پول یا خودروی ثبت نامی را به شما تحویل دهم اما تا آن روز به هیچ عنوان امکان برگشت پول شما را نداریم.

www.dustaan.com-تأخیر ۶ ماهه در تحویل ۱۷ روزه سراتو + تصاویر  www.dustaan.com-تأخیر ۶ ماهه در تحویل ۱۷ روزه سراتو + تصاویر

www.dustaan.com-تأخیر ۶ ماهه در تحویل ۱۷ روزه سراتو + تصاویر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *