چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

بی توجهی جالب پسر یازده ساله به دونالد ترامپ! +عکس

پسر بچه ۱۱ ساله ای که به صورت افتخاری چمن های کاخ سفید را کوتاه می کرد، زمانی که دونالد ترامپ به وی نزدیک می شود، با بی توجهی به او کار خود را ادامه می دهد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت؛ «فرانک گیاچو»، پسربچه ای ۱۱ ساله از ایالت ویریجینیا است که با ارسال نامه ای برای کاخ سفید، اظهار کرد دوست دارد چمن های فضای سبز این کاخ را به طور رایگان کوتاه کند. وی در نامه خود نوشت: می خواهم به مردم نشان دهم جوانانی مانند من آماده انجام چه کارهایی هستند. این نامه بوسیله «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید، خوانده شد و پسر ۱۱ ساله نیز به آرزوی خود رسید.

سندرز در واکنش به صدور مجوز چمن زنی کاخ سفید برای این پسر ۱۱ ساله، گفت: رئیس جمهور مایل است رویای کودکانی مانند فرانک را زنده نگه دارد.

به نظر می رسد چمن زنی برای فرانک بیش از ملاقات با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، جذابیت داشت زیرا فیلمی که از وی هنگام کار کردن در توییتر منتشر شده، نشان می دهد زمانیکه ترامپ نزد این پسربچه می آید تا با او صحبت کند، فرانک متوجه وی نمی شود و بدون توجه به حضور رئیس جمهور به کار خود ادامه می دهد!

پس از اتمام کار فرانک، رئیس جمهور از او دعوت کرد تا به اتاق بیضی بیاید زیرا به عقیده ترامپ ممکن است این بچه در آینده رئیس جمهور آمریکا شود.

 بی توجهی جالب پسر یازده ساله به دونالد ترامپ!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *