چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ قبل از ظهر به وقت تهران

فیلم: سوپر گل سارا قمی به سنگاپور +بیوگرافی سارا قمی

گل بسیار زیبای سارا قمی به سنگاپور در چهارچوب مقدماتی جام ملتهای آسیا را ببینید.

 

دانلود کنید

http://cdn.isna.ir/d/2016/06/15/4/57304199.jpg?ts=1484427484009
فیلم: سوپر گل سارا قمی به سنگاپور +بیوگرافی سارا قمی

سارا قمی مرزدشتی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان در نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در شهر خمام از توابع استان گیلان به دنیا امد، وی  فوتبال پایه را از رده‌های نوجوانان و جوانان ملوان بندرانزلی آغاز کرد و به تیم بزرگسالان ملوان بندرانزلی راه یافت. 

ست بازی او مهاجم نوک است و با گلهای فراوانی که در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران برای تیمش به ثمر رسانده، توانست به تیم ملی فوتبال بانوان ایران راه یابد. از جمله افتخارات سارا قمی، دو دوره کسب عنوان خانومِ گل مسابقات لیگ برتر می‌باشد.

بهترین گلزن لیگ بانوان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user9742/photo_2016-02-06_23-40-21.jpg
فیلم: سوپر گل سارا قمی به سنگاپور +بیوگرافی سارا قمی

در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۴ مراسم انتخاب بهترین‌های چهاردهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد در این مراسم سارا قمی، بازیکن خمامی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی عنوان بهترین گلزن لیگ بانوان را با ۳۷ گل زده به دست آورد. سارا قمی در پایان فصل ٩۵-١٣٩۴ لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، درحالی که به مقام خانم گلی این رقابت‌ها رسیده بود و موفق شده بود به همراه تیم ملوان، به عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر دست یابد، با انتقادهای فراوان از مسئولین امر، از ملوان جدا شد و به تیم شهرداری بم پیوست.

انتخاب بهترین گل سال ۱۳۹۵

http://www.dana.ir/File/ImageThumb_0_608_458/861542
فیلم: سوپر گل سارا قمی به سنگاپور +بیوگرافی سارا قمی

در تاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۵ در برنامه ۹۰ که از شبکه سه سیما پخش می شد در بخش انتخاب بهترین گل سال ۱۳۹۵، گل سارا قمی بازیکن تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران ۹۶–۱۳۹۵ در مقابل تیم آینده سازان میهن نجف آباد در بین گل‌های برتر سال قرار گرفت و به عنوان سئوال پیام کوتاهی برنامه ۹۰ مطرح شد و در انتهای برنامه از میان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر شرکت کننده در نظرسنجی گل ساراقمی به عنوان سومین گل برتر سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *